• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

verdens beste! *lang*

sukkerspin

Forelsket i forumet
jeg tror jeg har verdens beste mann..!
som mange avdere fikk med seg så hadde jeg en ganske grumpy dag i går pga søstera hans.. vel han spurte meg om det var noe jeg hadde lyst på siden han skulle til byen å jeg ramsa opp 5-6 ting..
så kommer han hjem en bærepose med fanta i, melk(var så sugen på det, drikkker det ikke til vanlig) og melkehjerter:) er jo så søt da:)

i dag så har han lovet å hjelpe en handicapet dame vi kjenner for hun skal på rehabilitering i en mnd borti østfold så han skulle kjøre henne å de skulle ta båten i fra sandefjord å over til strømstad for det har hun alltid hat så lyst til men har aldri gått.. de skule ta 7 båte så de var hos henne i 6 tia å skulle til å kjøre da starter ikke bilen[:(] STAKKARS!!
hun som hadde gleda seg så masse! så gubben kom hjem men gubben gir seg ikke..
så nå har han ringt møller verksted for det er sånn spess bil md masse finneser å de skal fixe den i dag så fort som over hode mulig, å det er garanti så det skal ikke koste noe! så ringer han viking å de er nå på vei for å hente bilen. han prøver å ringe henne dama som han hjelper men hun tar ikke tlf, mest sannsynlig fordi hun har lagt seg for å hvile seg.. så han fiser av gårde i bilen vår bort ditt for å møte viking å for å få gitt henne beskjed..

syns han er så snill å hjelpsom selv om beina hans nesten ikke fungerer om dagen... han kom ned til meg ¨å sa: jeg elsker å gjøre folk glad, men nå tar ikke L telefonen så jeg får ike fortalt henne hva som skjer med bilen:( så jeg må bare dra bort! ser deg senere!!

utrolig menneske! sitter her men tårer i øya å er helt rørt jeg...[:)] å ikke minst stolt! måtte bare skryte litt av min kjære:)

hehe:) ja jg føler det sånn til tider..:)

ORIGINAL: S.Reve

rene supermannen du har kapra deg!! Så snill da [:D][:D] 

hør! hør! [:D]

Back
Topp