Verdens beste (kake)

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Er det noen som har bakt verdens beste her? Jeg har litt lyst å bake den til dåpen, men har aldri gjort det før så lurer på om det er mye jobb... [:D] Jeg syns den kaken er helt fantastisk! Om den er overkommelig å lage, skal jeg prøve det i forkant av dåpen slik at jeg er sikker på at jeg får det til [8|]

Har ikke laget verdens beste, men pavlova, som er nestend et samme, (men bedre[8D]) og den er lekende lett[:D]

Ååh, den er så god!! Jeg syns pavlova er god på sensommeren (lettere å få tak i fine bær og frukt), og verdens beste passer godt på vinterstid [:)] Men den er ikke vanskelig å lage nei, tilogmed jeg har klart det [;)] Tar litt tid, men bare pass på at du ikke brenner marengsen...og for all del, bruk ferdig vaniljekrem, ikke ta bryderiet med å lage fra bunnen av [8D] Lykke til!!

Den er ikke vanskelig å lage!! Eneste tips er at du ikke åpner ovnen under steking for da faller marengsen sammen! Men seriøst, den er IKKE vanskelig å lage assa! 

Takk for tilbakemeldingene, jenter! Jeg bruker vanligvis å få til kaker (er ikke så god på annen matlaging), så da burde jeg vel få det til :) Får se om jeg skal invitere noen på prøvesmaking en av dagene. Så må jeg jo bestemme meg for om det blir verdens beste eller pavlova. Lurer forresten på om svogeren min har laget den noen ganger og den er super-god. Kanskje jeg rett og slett skal be han lage den, så kan jeg lage Toro brownies i steden for? hihi [:D]

Back
Topp