verdens beste julegave!

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Jeg fikk doppler I posten i dag. Angelsound. Hadde ikke håp for å finne lyden siden jeg bare er 10 uker i morgen. Men hva gir dere meg?? Jaggu fant jeg den!! Ikke var det tvil heller! Såpass rask dunking <3

God jul alle sammen <3 :D
 
Heldi du va. Æ hadde håpa min sku komme å, så æ fikk finne hjertelyd før vi annonserte d tel familien. Men den e ikkje kommet. Får se i romjula:) æ e 12 uke om 2 daga:)
 
Eneste som er kjedelig er at jeg mista lyden ganske raskt så mannen min fikk ikke hørt den. Og jeg har ikke klart å finne den igjeb etterpå. Typisk :p
 
Så kjekt :)
 
Der prøvde vi igjen, og denne gangen fikk mannen min hørt også!!! <3
 
nå har datteren min fått høre, OG mamma! <3 blir helt forelsket jeg!
 
Æ håpe så at min doppler kjæm i mårra. Hadde vært deili å høre hjertelyd nu etter uke 12 grensen e passert. Æ bi å vente me postkassa i mårra tili. Før d e siste dagen i estymated delivery perioden. Sån at da burde den være her...
 
jeg har funnet den 4 dager på rad. men jeg tror jeg har vært ekstremt heldig. fant den første gang på julaften, da var jeg 9+6. men jeg er ikke førstegangsgravid da. så kan ligge noe i det :)
 
Farken, jeg hadde en doppler sist, men vi har flyttet å jeg har har ikke peiling på hvor den kan ha tatt veien. Får ta en skikkelig leterunde!!! Hvis ikke den dukker opp må jeg nok bestille meg en ny, er koselig å høre på hjertelyden :)
 
Nu e dopplern min kommet, å æ har smuglytta tel værdens hærligste lyd. Kjæresten ska få høre å når han kjæm fra jobb nu. Så nu føle æ at æ lan senke skuldran litt. Æ e passert 12 uke, å æ veit d e liv der inne
 
jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle lytte etter den hver dag.. men i dag har formen min vært elendig. og jeg har hatt VONDT i livmora.. så da ville jeg finne den likevel.. etter lang tid og mye om og men fant jeg den likevel! Jeg ble SÅ letta! Lille Frøbert hadde bare beveget seg litt i magen <3 åh <3 glad nå!
 
Back
Topp