verdens beste julegave :)

Sonalita

Forelsket i forumet
Vår lille jente kom til verden 6.desember, 7 uker før termin. En sterk liten frøken på 2115 gram og 46 cm lang. De prøvde å stoppe fødselen, men hun skulle feire jula i 2015 :) Fødselen var tøff, rakk bare lokalbedøvelse, så merket godt at hun måtte bli tatt med tang og sugekopp for at trykket på hodet ikke skulle bli for stort... Alt er glemt nå :) Vært en uke på intensivavdelingen, men har fått komme hjem med avansert hjemmesykehus, dvs at det kommer en sykepleier hjem til oss. Godt å komme hjem, og vi nyter livet med vårt vakre, sterke, lille vidunder :) Døgnet går nå i tre-timers-intervaller, med amming, sondemating og pumping. De håper hun kan fjerne sonden neste uke, og at hun klarer å spise måltidene selv, det blir mye enklere!! Lykke til alle sammen, det er en vidunderlig følelse å bli mamma!

Til dere som ikke har født før, ikke gru dere, det er utrolig hvordan kroppen klarer dette!! Og når du tror at dette ikke går, eller at du skal klare mer, og det kjennes ut som om rygg og rompe skal spjære, da er du snart ferdig ;) Det jeg klamret meg til var pusten, yogakurset jeg har gått på fikk jeg full valuta for :)

God jul alle sammen!!!

Gratulerer!

Gratulerer så mye og takk for at du deler historien med oss;)

Gratulerer så mye med den fine førjulspressangen :)

Ååååå <3 så koselig at du ville dele dette med oss. Så flink du har vært! Nå gleder jeg meg enda mer! :D
Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye med den lille jenta. Så flott at du deler dette, og er så positiv! Det var tydeligvis noen som hadde lyst til å komme ut ;) Håper fjerning av sonden kan gå som planlagt. Lykke til videre! :)

Back
Topp