Vår lille jente kom til verden 6.desember, 7 uker før termin. En sterk liten frøken på 2115 gram og 46 cm lang. De prøvde å stoppe fødselen, men hun skulle feire jula i 2015
Fødselen var tøff, rakk bare lokalbedøvelse, så merket godt at hun måtte bli tatt med tang og sugekopp for at trykket på hodet ikke skulle bli for stort... Alt er glemt nå
Vært en uke på intensivavdelingen, men har fått komme hjem med avansert hjemmesykehus, dvs at det kommer en sykepleier hjem til oss. Godt å komme hjem, og vi nyter livet med vårt vakre, sterke, lille vidunder
Døgnet går nå i tre-timers-intervaller, med amming, sondemating og pumping. De håper hun kan fjerne sonden neste uke, og at hun klarer å spise måltidene selv, det blir mye enklere!! Lykke til alle sammen, det er en vidunderlig følelse å bli mamma!
Til dere som ikke har født før, ikke gru dere, det er utrolig hvordan kroppen klarer dette!! Og når du tror at dette ikke går, eller at du skal klare mer, og det kjennes ut som om rygg og rompe skal spjære, da er du snart ferdig
Det jeg klamret meg til var pusten, yogakurset jeg har gått på fikk jeg full valuta for
God jul alle sammen!!!
Til dere som ikke har født før, ikke gru dere, det er utrolig hvordan kroppen klarer dette!! Og når du tror at dette ikke går, eller at du skal klare mer, og det kjennes ut som om rygg og rompe skal spjære, da er du snart ferdig
God jul alle sammen!!!