Verdens beste jordmor :)

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Ringte nettopp til jordmora her hvor jeg bor, for var litt bekymret for smertene
jeg har i eggstokkene og øverst i magen, har hatt de noen dager nå.

Hun er sååå utrolig koselig, vi snakka i ca et kvarter, og fikk svar på alt
jeg lurte på [:)] Hun sa at alt var normalt, ble såå beroliga altså [:D]
Og hun husker meg siden sist, og ble så glad på mine vegne [:)]
På slutten av samtalen sa hun at jeg bare måtte ringe når jeg ville om det
var noe jeg var urolig for eller lurte på [:)]

Gleder meg til kontrollene hos henne igjen [:D]

Håper dere andre også har supre jordmødre/leger[:)]

hun hørtes veldig koselig ut[:D] Så godt at du fikk svar på ting du lurte på. Gleder meg kjempemasse til kontroller hos jordmor. Hadde også ei veldig koselig jordmor.

Nei, er det sant? Endelig ei som har det samme som meg. Jeg har også vondt øverst i magen, og nedi eggstokka. Har nevnt det for andre men ingen skjønner hva jeg har ment, å har ikke turt å ringe jordmor enda siden jeg bare har hatt det i et par dager.
Sa ho noe om hvorfor man har vondt på de plassene? Spesielt øverst i magen skjønner jeg ikke helt. Livmora er jo helt i bånn ennå :p

ORIGINAL: DenLilleRøde

Nei, er det sant? Endelig ei som har det samme som meg. Jeg har også vondt øverst i magen, og nedi eggstokka. Har nevnt det for andre men ingen skjønner hva jeg har ment, å har ikke turt å ringe jordmor enda siden jeg bare har hatt det i et par dager.
Sa ho noe om hvorfor man har vondt på de plassene? Spesielt øverst i magen skjønner jeg ikke helt. Livmora er jo helt i bånn ennå :p

Hun sa så lenge smertene ikke ble skikkelig intense, vonde og at man begynte å blø, var det ingen
fare. Og det kunne være ett eller annet med livmorbånda. Det kunne også være pga
at vi har veldig mye hormoner i kroppen nå i begynnelsen. Hun sa om det gjorde vondt i lysken
kunne det være starten på bekkenløsning. Jeg spurte om det kunne være svangerskap utenfor
livmoren, og det sa hun at jeg garantert hadde kjent, pga det var skikkelig vonde smerter, og det kom ganske tidlig.

Virket på henne at dette ikke var unormalt vertfall [:)]

Håper ubehaget stopper hos oss begge snart [:)] Må si det har blitt litt bedre siden igår, kjenner
ikke så mye øverst i magen lenger [:)]

Nei, sånn er det med meg også, bedre i dag.
Hadde veldig vondt i går, nederst i magen, men det tror jeg er takket være rygg å bekkensmerter som jeg ikke kunne plassere hvor smerten satt, for det var som et ondt bånd rundt rygg å magen..
Men den vondten øverst i magen har kommet i bølger, men var værst i går. Da gikk jeg mye. Går jeg mye, og stopper opp å står stille i et par minutter, får jeg veldig vondt. Merkelig. Er jo veldig mye hormoner som spiller inn kanskje ja [:)]

så bra[:D][:D]

Har hatt en super jordmor jeg og, men hatt henne i 2 svangerskap... og føler hun liksom ikke har noe mer å tilføye nå. Viktigste for meg er prøveresultater og de får man kjappest hos legen, så blir lege på meg denne gangen bare. Og ho er fenomenal [:D]

Så bra! Sånn skal det være[:)]

Sist hadde jeg en grusom jordmor, men legen min er bare verdens nydeligste! Skal ha alle mine kontroller hos legen, med unntak av den ene man må ha hos jordmor, da (eller må man ikke det lenger???)

ORIGINAL: *lille trolla*

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Hun sa så lenge smertene ikke ble skikkelig intense, vonde og at man begynte å blø, var det ingen
fare. Og det kunne være ett eller annet med livmorbånda. Det kunne også være pga
at vi har veldig mye hormoner i kroppen nå i begynnelsen. Hun sa om det gjorde vondt i lysken
kunne det være starten på bekkenløsning. Jeg spurte om det kunne være svangerskap utenfor
livmoren, og det sa hun at jeg garantert hadde kjent, pga det var skikkelig vonde smerter, og det kom ganske tidlig.

Håper ubehaget stopper hos oss begge snart [:)] Må si det har blitt litt bedre siden igår, kjenner

*sniker littpå deg jeg hihi*

Må bare si at det er leddbåndene som strekker seg,vondt fra lysken og hele livmora verker. Føler seg som ett gummistrikk som har blitt strekt til det ytterste... kan gjøre forferdelig vondt. Hadde myyyye sånn når jeg gikk gravid med S.

leddbånd?? livmora har ingen ledd[8D]
Vet hva du mener... heter noe med bånd og som holder fast livmora. Men leddbånd er det ikke[;)]

ORIGINAL: *lillemus*

Så bra! Sånn skal det være[:)]

Sist hadde jeg en grusom jordmor, men legen min er bare verdens nydeligste! Skal ha alle mine kontroller hos legen, med unntak av den ene man må ha hos jordmor, da (eller må man ikke det lenger???)

vært gravid i 08, 09 og nå i 10... og aldri vært krav om en sjekk hos jordmor såvidt jeg vet.

ORIGINAL: *lille trolla*

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

*sniker littpå deg jeg hihi*

Må bare si at det er leddbåndene som strekker seg,vondt fra lysken og hele livmora verker. Føler seg som ett gummistrikk som har blitt strekt til det ytterste... kan gjøre forferdelig vondt. Hadde myyyye sånn når jeg gikk gravid med S.

Tusen takk for svar vennen [:)] Er sikkert livmorbånda du mener, fort gjort å ta feil [:)]
Er mer beroliga, nyter faktisk tanken på at jeg er gravid [:)] Dette går sikkert bra [:)]

Back
Topp