Verdens beste jordmor<3

MTDC

Forumet er livet
VIP
Fikk SMS fra jordmor her nå.. Hun lurte på om jeg ville ha time mandag, onsdag eller begge dager.. Hun er så herlig og stiller opp natt og dag om hun har vakt eller ikke.. Føler virkelig hun tar meg på alvor:) Beste jordmor i hele verden<3 Til uka skal vi jobbe litt med modning sånn at jeg forhåpentlig slipper å settes i gang:)
 
Å så bra da :);) godt ha noen som virkelig bryr seg :)


Markus <3 og lille bebi <3
 
Å så bra da :);) godt ha noen som virkelig bryr seg :)


Markus <3 og lille bebi <3
Ja, deilig å bli tatt på alvor.. Sykehuset prøver å overkjøre meg med ULtermin og mener den er eneste rette.. Men jeg har regnet mye på det og det er ikke mulig at terminen min skal være seinere enn 26.1.. Jordmor hører heldigvis på meg og presser på sykehuset for å få igangsettingen 14 dager over min termin og ikke over ULtermin.. Det er så betryggende å ha sånne folk som står på for en.. Ville vært livredd siste uken om jeg måtte gå tre uker over det jeg og jm mener er termin..
 
Jeg håper virkelig det starter nå! Jeg hadde sett for meg at du skulle få idag..:)
 
Jeg håper virkelig det starter nå! Jeg hadde sett for meg at du skulle få idag..:)
Hihi:) Jeg tippet 2.2 eller 4.2, så kanskje det skjer noe i natt;-) Håper så inderlig jeg slipper igangsetting.. Veldig dårlig erfaring med det siden sist.. Og det innebærer jo større risiko også ettersom jeg endte med ks sist...

Kjennes ikke ut som det er noe på gang da, så jeg sitter egentlig bare og tvinner tommeltotter;-)
 
Å så herlig at hun tar deg seriøst :) masse lykke til, krysser fingrene for naturlig start!!
 
Å så herlig at hun tar deg seriøst :) masse lykke til, krysser fingrene for naturlig start!!
Tusen takk:) Har så lyst å få på oldefar sin dag i morgen.. Men kjennes ikke som det skal skje noe:-(
 
Utrolig flott jordmor, ikke alle som yter så god service!! Er dette den kommunale jordmoren, eller går du privat? Krysser fingre for at det starter i natt!! Kan vel kanskje ikke anbefale laxerolje til deg, du som har så lang vei til føden ;)
 
Utrolig flott jordmor, ikke alle som yter så god service!! Er dette den kommunale jordmoren, eller går du privat? Krysser fingre for at det starter i natt!! Kan vel kanskje ikke anbefale laxerolje til deg, du som har så lang vei til føden ;)
Kommunal jordmor, men hun er utrolig engasjert:) For at mannen skal få være med på sjekk når fødselen er i gang kommer hun hjem til oss så vi slipper å stresse med barnevakt før vi faktisk vet om vi må sette snuten mot sykehuset:):) Tror egentlig ikke det er så lurt med laxerolje, nei;-) Får akupunktur i morgen, også får vi bare se om det funker:)
 
Back
Topp