VERDENS BESTE GAVE! (litt lang)

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Da jeg var liten hadde jeg en gyngehest i tre..en gang når pappa var fly forbanna på mamma kastet han den veggimellom,og hele hesten knuste i fleere biter..jeg og kjæresten min så på bilder fra da jeg var liten og jeg fortalte han om hesten min..på bursdagen min forrige uke fikk jeg verdens beste gave: han hadde reparert hesten min!:D Han hadde funnet delene da han hjalp pappa og rydde loftet...skal tro pappa ble lang i masken da jonathan sa: "du har du noe superlim? hvis du husker så hadde martine en gyngehest da hun var liten..vil gjerne reparere den:P"...tror han ble litt flau! hehe

MEN DET VAR VERDENS FINESTE GAVE!!!!:D han er så flink til å huske sånne småting jeg sier til han...hadde ikke trodd han husket den hesten engang jeg!

sååå snilt gjort da!!!![;)]

ÅÅÅÅÅÅ!!!!! så snill han er![:)][:)]

Åååååååååh! Herremin så skjønn han er a![:D] Det fårn si! Kan tenke meg DET varmet i hjerterota jah![:D] Den gaven kommer du aldri til å glemme snupp[;)] Klem

Det var bare utrolig søtt!!!! Gave rett fra hjertet [:D]

ååååhhhh er det mulig av mannfolk?? du er heldig du.. er nok den beste presangen ever det!!!!

Blir helt rørt av å lese svarene deres jeg..hihi..følte meg plutselig litt heldig;) hehe..savner han såå nå når han er i mexico....tærer skikkelig...gravid og hormonell alene er ikke noe særlig:( gleder meg sånn til han kommer hjem igjen!

En helt nydelig presang

Back
Topp