Verdens beste ferie <3

tingeling1990

Glad i forumet
FØRST: Har hatt 2 fantastiske uker i syden med kjæresten! På fredag, on my birthdaaay, gikk han ned på kne og fridde på stranda <3 det var helt fantastisk! Kunne ikke ha vært lykkeligere :) <3

Disse 2 ukene har vært fantastiske, MEN vi har derimot ligge på to steinharde senger, sprinkelsenger.. og vi har kjørt lang biltur, busstur, flere timer med fly.. har hatt usedvanlig vondt i korsryggen :/ i natt reiste vi tilbake til Norge til min tante og onkel.. korsryggen har kranglet skikkelig, og et øyeblikk måtte jeg gå som en gammel dame.. tanten min tilbydde meg et varmt bad i kveld for å slappe av, noe jeg lett takket ja til <3 oppdaget da at korsryggen har hovnet skikkelig opp som en pølse :s kan jeg ha pådratt meg noe bekkenløsning/låsning på ferie som har gjort dette?

Høres ut som en flott ferie, gratulerer med forlovelsen! :D

Er nok ikke uvanlig at ting blir litt galt på reise, kanskje en del gåing, og så vonde stoler osv. Hos meg ble det litt bedre da vi kom hjem, men merker det enda at etter større anstrengelser stivner jeg til etterpå og får den kjerring-gangen som du nevner :p

Gratulerer så utrolig mye! <3

Angående ryggen vet jeg ikke, men håper noen andre kans svare :)

Gratulerer så mye!!

Har dessverre ingen andre råd enn at du får bestille deg en legetime imorgen om det ikke er bedre innen da.

Gratulerer med forlovelsen :)

Gratulerer! :D
Jeg sliter også med låsninger i korsryggeb, anbefaler en time hos fysio/kiropraktor eller noen som kan løsne opp litt! Knekker sånn 100ganger i ryggen på 1/2t hos kiro :)

Men har aldri hørt om at du kan hovne opp? :/ kanskje verdt en tur til legen viss det ikke blir bedre? :)

Back
Topp