Verdens beste familie!!!

surk

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Huset har ikkje sett ut etter eg vart dårleg! Mannen er ikkje so veldig huslig av seg, så ser at eg ikkje har vore oppegåande!! Men idag kom mamma, pappa og lillesøsteren min på besøk! Så nå er det mykje koseligere her igjen!! Mamma streiket vafler som vi kosa oss med til kveld ;) får berre tru mannen klarer å hjelpe meg litt no! So det ikkje blir like bomba igjen!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så herlig med familie så stille opp å hjelpe :)
 
Det er noe eget med familie <3
 
Så herlig :) jeg har hatt søsteren boende en stund å hun har uten å stille spørsmål tatt store deler av husarbeidet når jeg var dårlig. Mannen jobber så mye at jeg ikke kan "kreve" noe av ham så jeg er veeeeldig takknemlig for søstern ;-) jeg har jo også en sønn på 6 år å ta meg av så det ble fort alt for mye den tiden jeg var kvalm og trøtt
 
Så heldig du er!! Skulle ønske noen i familien min tenkte så langt også!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han kan vist han vil! Jobber mykje på garden, så trur han er litt sliten og! Men litt kan han gjere ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan ikke mannen hive seg litt ekstra rundt i de ukene kroppen din sier stopp? Jeg blir fly forbanna jeg når mannen min syter nå. Jeg jobber også mye, men legger ikke ansvaret over til mannen for det.....det handler jo om samarbeid og om å bry seg om hverandre. Og nå er det jo litt tunge uker frem til energien ofte kommer tilbake igjen...det er jo ikke hyggelig å leve blandt støv og rot! (Men ja til tider trur jeg at jeg kommer til å bli en rotte i mitt neste liv basert på hvor irritert jeg er om dagen) men allikevel....
 
Back
Topp