Verdens beste bursdag :)

panterinnen

Gift med forumet

I går skjedde det [:)] Han gikk ned på kne og fridde [:D][:D] Jeg er så lykkelig.
Kunne ikke fått en bedre bursdagsgave...
Fått kjempenydelig ring. Hvitt børstet gull med en diamant på og inni står det: Elsker deg prinsessa mi,
også datoen vi forlovet oss på. Han hadde kjøpt maken ring til seg selv uten diamant også [:D][:D]
Han har vært så flink, dette er akkurat en slik ring jeg ville valgt ut...
Hvordan har har ordnet dette skjønner jeg ikke men jeg er så lykkelig [:D][:D][:D]

Og om ikke det var nok så sa Sander Mamma for første gang i går [:)]
Vet ikke om han sier det bevisst, at jeg er mamma liksom. Men han sier det hele tiden nå...

ER SÅÅÅÅ LYKKELIG [:D][:D][:D]

Gratulerer panterinnen!!!! For en herlig bursdag.....[:)][:)]

Gratulerer med frieriet og at Sander sa mamma. Blir så rørt av slike ting, så jeg måtte gråte en skvett.

Gratulerer så masse![:D] Hørtes ut som den perfekte bursdag!![:)]

Gratulerer så mye [:D]
Kan tenke meg dagen ble toppers da ja.

Lykke til

Klem T

GRATULERER, det var stort! kjempe glad på dine vegne.

Ååhhhh så herlig. Gratulerer så masse da panterinnen. Du kunne nok ikke fått en bedre bursdag nei. Gratulerer med dagen som var også forresten. [:D]

Du er vel helt sånn nå????

Gratulere så masse hørtes veldig romatisk ut [:D]

Gratulerer så masse, så utrolig moro fro deg da! [:)]
Ble rørt da jeg leste det, så heldig du er som har en mann som kan gi deg en så flott bursdagsgave og som virkelig elsker deg og vil gifte seg med deg. [:)]

Siden du skriver det sånn nica vil ikke din gifte seg???

Gratulerer sååå masse[:)] Kunne vel ikke vært en bedre bursdag det der.... Hørtes helt perfekt ut!![:D]

Gratulere med forlovelse [:D] det var jo en knall fin bursdagsgave!!!

Ååååååååååå snuuuuuuuffffssss!!!! Så herlig!!!!! Så utrolig romantisk!!!! Visste du ingenting?
Min kom hjem på bursdagen min i fjor, med en liten pakke gjemt bak ryggen. "vil du åpne denne?" var det mest romantiske han kom på å si... [&:] vi hadde snakket om det, så det kom ikke som noen overraskelse. Så han har til gode å fri skikkelig!!!! Og det vet han!!!! [:D]

Ja Linni jeg er helt sånn, går bare rundt med det gliset her vettu.. synger og traller og danser og svinger rundt med Sander [:D][:D]

Vil ikke gubben din gifte seg Nica?? Bare virket litt sånn på skrivemåten din kanskje??

Visste absolutt ingenting Grete71. Eller jeg hadde jo tenkt tanken, men trodde kanksje det ville skje til jul eller noe jeg så ble faktisk overraska [:D][:D]
Han var så søt, rødmet og var bare kjempegooooooood [:D][:D]

Nei, han vil vil ikke gifte seg meg meg sier han... Skjønner ikke helt hvorfor, vi har jo vært forlovet i 2 år... Men kan jo håpe han forandrer mening...[;)]

Gratulerer så mye

Gratulerer såååå mye.
For to år siden forlova vi også oss på samme dato...

*sukk*

åå.. Så koselig da[:)] Gratulerer så kjempe masse med frieriet[:D]

åååh, så koselig!! Skjønner godt at du svever nå ja! Det hadde jeg også gjort[:)] Blir såå misunnelig. Min kjære er nemlig av den oppfatning at man skal vente til alt er stabilt og ordentlig (fast jobb osv) før man gifter seg. Men han kan jo fri likevel, mener nå jeg da! Kan jo sette datoen langt fram i tid.. Jaja, er bare å smøre seg med tålmodighet. [:)] Heldig er du i allefall, både med mannen og den uuutrolig skjønne gutten din! [:D]

Back
Topp