Verdens beste ❤

*Pudding*

Glad i forumet
Er det flere en meg som har verdens beste mann? :)
Her i huset er han superflink til å gjøre husarbeid, lage mat og varte meg opp! :) I ettermiddag, da jeg var så kvalm at jeg ikke turde bevege meg, kom han med kald klut og la på pannen min, fant vann, cola og juice til meg (han var ikke sikker på hva jeg ville ha :) ), og spurte hva annet han kunne gjøre for meg :)
Må bare skryte litt av han - han fortjener det. ❤
Noen fler som har lyst til å skryte av mannen?

Jeg vil gjerne skryte litt av min ♥ Han tar så godt vare på meg, lar meg ligge på sofaen halvklein og bekymret mens han tar seg av både unger (vi har tre gutter ;)) og hus...helt fantastisk er han ♥ Og hver kveld når vi legger oss sier han: "God natt verdens fineste kjæreste"! han er utrolig flink med mine to gutter, behandler de som om de var hans egne, og det er så lett å se hvor glade barna er i han...jeg kommer aldri til å ville ha noen annen ♥ :)

Så flink han er:) Har en fantastisk mann her også, men akkurat nå vet jeg ikke hvor jeg har gjort av ham;) Han har det med å fordufte når jeg finner frem pcen:P

Min mann er i bergen frem til 21juni då her må jeg klare alt sjøl!!

Min mann gjør ikke noe husarbeid, men han har to jobber i tillegg til at han pusser opp huset. Nå i pinsehelga snikret han ny stooor terrasse! Fikk litt hjelp av noen kompiser! Han må fikse 3 rom i kjelleren og skifte 12 vinduer i huset så han har mye å gjøre. Så jeg synes han er verdens beste!!! <3 og kjempe flink og kjekk pappe!!! <3 elsker han over alt på jord!!! <3 har vore kjærester i 12 år og er like forelsket fortsatt!!! <3

Jeg er også så heldig <3 samboeren min er student og driver fortiden å skriver bachleor og leser til eksamen. han jobber veldig mye natt, og bruker resterende tid på meg og sønnen vår. Jeg er ganske dårlig for tiden men han tar seg av oss og lager mat og styrer på <3 vi er virkelig heldige som har så snille menn:-D

Har også verdens beste mann:-) Han er bare snill, både med husarbeid og matlaging, og det har han vært i alle de 7 åra vi har vært sammen. Han er også verdens beste pappa for dattera vår :-)

forloveden min gjør ikke husarbeid men han har jobb og ikke jeg føler at jeg må gjøre litt jeg også vil ikke vere helt udugelig. men han lager gjerne mat og går tur med hunden vår pg henter ting for meg uten at jeg spør om det. flere ganer jeg våkner midt på natta av at han ser på meg og stryker meg over ansiktet^^

Mannen min er også verdens beste! Nå er han bortreist i jobben, og kommer først hjem om 13 dager. Har ikke fortalt han enda at jeg har testet positivt, vil ikke gjøre det på telefon eller mail, likssom.. Med mindre han spør, da. Så jeg har bestilt en body som det står "storesøster" på, så får han en gledelig overraskelse når har kommer hjem og hilser på jenta vår :)

Jeg er jo nesten sprekkeferdig, da - om jeg klarer å vente så lenge er heller tvilsomt! Hehe :)

Mannen min er også verdens beste! Nå er han bortreist i jobben, og kommer først hjem om 13 dager. Har ikke fortalt han enda at jeg har testet positivt, vil ikke gjøre det på telefon eller mail, likssom.. Med mindre han spør, da. Så jeg har bestilt en body som det står "storesøster" på, så får han en gledelig overraskelse når har kommer hjem og hilser på jenta vår :)

Jeg er jo nesten sprekkeferdig, da - om jeg klarer å vente så lenge er heller tvilsomt! Hehe :)
Det der fikk jeg tårer i øynene av.. Snakk om overraskelse ❤

Back
Topp