verden er og blir grusom-...

August16spire

Elsker forumet
er ikke link til video,er nyhetsartikkel om en skrekk doktor!
utførte abort på kvinner i opp til 8mnd[:(][:(][:(]
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-abortlege-drepte-fostre-med-saks-3392548.html

Huff[:(]

Etter min mening er dette slik det blir i et land med totalforbud mot selvbestemt abort, da... Noen blir da så desperate at de tyr til slike løsninger, og det blir gjort på helt uforsvarlige måter, av ukompetente folk, og så sent i svangerskapet... er jo ikke tvil om at det er snakk om drap[:(]

men var der ikke lov å ta abort der helt opp til uke 24?[8|]

men er ikke så nøye,får så vondt i meg at det skal skje så mye forferdelig...at noen kan gjøre sånt..

what?+ opp til 8 mnd?+ det er jo mord. uff så forferdelig altså. men kan ikke skjønne de mødrene heller jeg da som velger bbort ett fullgått barn som de har kjent vokse, sparke og viser mammaen sin at de er der. uff og uff.. syk syk syk verden ja. [:(] får skikkelig vondt i magen ..

ORIGINAL: lindaa87

men var der ikke lov å ta abort der helt opp til uke 24?[8|]

men er ikke så nøye,får så vondt i meg at det skal skje så mye forferdelig...at noen kan gjøre sånt..

Det er iallefall ulovlig i mange av statene. Strengere abortregler det borte enn her iallefall, og forskjellig fra stat til stat. Uansett forferdelig tragisk. Helt enig med deg, får vondt av hele greia...[:(]

Helt forferdelig [:(]

stakkars uskyldige små

ja jeg får frysninger!!! håper han får strengeste straff[:@]

nei vi må la denne tråden forsvinne...*hopper inn i min lille rosa boble der ingenting grusomheter finnes og alle er bare snill og god*

Herregud!!! At det går ann[:(]

Er ikke godt å si hva som foregår i hodet på enkelte. For meg blir egentlig den kommentaren ..-  De neddopete mødrene skal ikke ha visst om hvordan han tok livet av babyene. . litt for dum. Er dem virkelig så lite opplyst at dem ikke vet at babyen kan overleve fødselen når de er såpass langt på vei, eller hadde de samtykket til at han skulle ta livet av dem etter fødselen bare at de ikke viste hvordan metode han brukte? Ikke godt og si, men det er sykt uansett. [&:]

Back
Topp