Verd å prøve kanskje???

Sess1976

Forelsket i forumet
Noe jeg fikk sendt over fra min tante...kan jo kanskje være noe for flere her inne å prøve ut.. Jeg skal iallefall prøve[:)]

Sjekk ut å se om noe som kan funke for dere...[:)]

Steiner og krystaller for barnløshet:

BASALT stimulerer kjønnskjertlene og hjelper ved barnløshet, kan benyttes til behandling av forplantningsorganene, øker fruktbarheten. Gir deg styrke til å fortsette gjennom vanskelige tider.

Basalt med Gul Kalsitt (Basalt er en vulkansk bergart, en lavaart, i dette tilfellet med avleiringer av Gul Kalsitt) Samme som Basalt.

Sort Kalsitt Ved barnløshet

Månestein + Apachetåre sammen: Ved barnløshet

Grønn Månestein Ved barnløshet. Ubalanser i underlivet

Petalitt Ved barnløshet. Barnløshet ved for dårlig sædproduksjon.

Turkis, White Angel Ved barnløshet og ubalanser generelt i underlivet

Oransje Turmalin Ved barnløshet

Karneol Ved barnløshet.

Snøkvarts Ved barnløshet

Oransje Opalitt Ved barnløshet. Vitaliserende

Siva-lingam Ved barnløshet. Fruktbarhetsstein

Krystallinsk Rosakvarts Ved barnløshet. Sterkt healende på alle ubalanser

Gullkvarts Ved barnløshet

Granat Ved barnløshet. Død og gjenfødsel.

Septerkvarts Ved barnløshet. Denne krystallen rommer stor kraft.

Realgar Ved barnløshet. Virker styrkende

Forslag til et sett du kan bruke sammen:

KARNEOL x 2: Øker og høyner energinivåene, fruktbarhetsnivåene og fjerner frykt for ikke å unnfange.

* KRYSOPRAS x 1: Hjelper med endrometriosis (forekomst av livmorens slimhinne utenfor livmoren vanlig årsak til ufruktbarhet

* JADE (Gul) x 1: Skaper fruktbarhet og bekjemper indre infeksjoner.

* MÅNESTEIN x 2: Øker fruktbarheten, forsterker og hjelper på eggløsningen.

* RHODONITT x 1: Øker fruktbarheten og forbereder livmoren på unnfangelse

* ROSENKVARTS x 2: Skaper et kjærlig miljø for det nye fosteret og øker fruktbarheten

* RØYKKVARTS x 2: Beskytter det ufødte foster straks det blir unnfanget. Skaper fruktbarhet

* TURMALINKVARTS x 1: Fjerner engstelse for å tillate naturlig unnfangelse.

1. Bær krystallene dine på deg hver dag (venstre side av kroppen eller midt på)
2. Ha dem med når du tar et karbad (legg dem i vannet)
3. Lag en eliksir (steinene legges i vann, gjerne kildevann, om kvelden og drikkes neste morgen eller morgenen etter, på fastende hjerte, må tåle vann. Må ligge i vann minst 12 timer).
4. Om natten kan du enten legge dem under puten din eller på nattbordet rett ved siden av deg, for å tillate deres magiske egenskaper å omgi deg til enhver tid. Best under puten.

Du kan også bruke settet om dagen og velge fra den første lista om natten eller omvendt.
Eller velge fra den første lista til drikke eliksir.

Dagen etter at jeg hadde fått satt inn egg, fikk jeg låne en stein av søsteren min (husker selvfølgelig ikke hvilken stein det var) Hun ba meg gå med den i lommen hver dag. Det var en lykkestein sa hun. Jeg hadde den i lomma hver dag og så lå den på nattbordet om kvelden. Kan kan jo velge å tro hva man vil, men jeg ble gravid og fødte en vakker liten pike. Det er mer mellom himmel og jord. Jeg ville ha tatt sjansen, steinens kraft er spesiell.....

Koslig med slike innleg også, om jeg tror på det er en ting. Men på en annen side så er det jo flotte steiner da, og gode å ta i noen av dem også så glatte å fine. Kanskje jeg skal pynte opp soverommet med noen slike steiner, i en slags dekorasjon, tenke tenke for se hvor kreativ jeg er, he he. Kopierer informasjonen ned på PCen min iallefall. Kuuuult i allefall[:D][8D]

Ja mer imellom himmel og jord tror jeg definitivt på...syns dette er verdt et forsøk for som du sier så er steinenes kraft spesiell..[;)] Jeg skal lage meg en kombinasjon av noen og gå med på meg dagen lang, også legge de under puta til kvelds. Tenkte også på kanskje jeg skulle lage meg et armbånd eller smykke av en type stein, for jeg har hobby å lage slikt selv...og da blir det jo morsomt også[:D] Har ikke lagt noen smykker av stein før så det blir nytt.

Tror iallefall det kan være et forsøk hvis man tror på slikt iallefall, jeg skal ikke la noe være uprøvd dette forsøket iallefall...[;)]

Back
Topp