verandakasse-hjelp

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg gir opp!!

Plantasjen er jo like fjerne som meg når det kommer til planter[:-][:-]

Og jeg aner ikke forskjell på stiklinger- kant og henge lobelia og aner ikke opp og ned på en tåre. Nesten.
Ikke riktig så ille da, men jeg sliter med å finne ut hva jeg trenger og skal ha.
Derfor har jeg en utfordring til dere!

Design innholdet i to verandakasser til meg. Jeg liker symetri! Det skal være likt i begge kassene. Ikke dyre planter. De bør tåle litt vær. Og være litt enkle.. Det er to perioder i sommer vi ikke er tilstede. har selvvanningskasser (ja jeg vet de ikke vanner seg selv lell). Huset er hvitt, så jeg vil hels unngå hvite blomster. Gjerne mye grønt på sidene, og kanskje en/to blå planter i midten. Eller en annen farge..

Kjør på[:D][:D]

Hva med 3 margeritter i valgfri farge i midten  av kassene og blå hengelobelia langs kanten. ? Kan også suplere med eføy langs kanten, men hus at de er giftige.

ORIGINAL: Lille Rosin

Hva med 3 margeritter i valgfri farge i midten  av kassene og blå hengelobelia langs kanten. ? Kan også suplere med eføy langs kanten, men hus at de er giftige.

Takk for svar!
Med det samme jeg har deg her- kan jeg ta avleggere av eføy..? Har en gigaeføy inne, og den vokser seg ut av alt jeg har!

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Lille Rosin

Takk for svar!
Med det samme jeg har deg her- kan jeg ta avleggere av eføy..? Har en gigaeføy inne, og den vokser seg ut av alt jeg har!

Jepp, det går fint.[:)]
Send gjerne over noen eføyavleggere hit også.[:D]

Jeg har stemorsblomster i veranda kassene. Fine og enkle som tåler mye! Også er det jo en haug av farger å velge mellom. [;)]

Jeg har alltid margeritter og lobelia i kassene mine, for det er rimelige planter også tåler de mye og blomstrer hele sommeren og langt utover mot høsten.[:)]

Hør hos Mester Grønn, de har spesialisert seg på kasser og krukker [;)]

Back
Topp