Venting...

Jackoline

Elsker forumet
Til dere som bare har rundt en uke igjen til termindato... Når begynte dere for alvor å vente og blir rimelig lei??
Jeg har liksom ikke kommet så langt ennå jeg[:)] Har liksom på følelsen at jeg ikke kommer til å vente før etter termindato....[8|] Men vet jo ikke[:)]
Det er liksom noen uker igjen til da[:)]

vel...hm..Jeg har begynt å vente nå [:D] Har ikke store trua på at hun skal komme før termin,men vet jo at sjangsen er der [:)]

Ja, da skjønner jeg at man begynner å vente. Når du får beskjed om at ting kan skje når som helst....[:)]
Da blir det kanskje sånn at man håper hvert minste lille tegn er starten på fødsel.....[8|][:)]

ORIGINAL: Jackoline

Ja, da skjønner jeg at man begynner å vente. Når du får beskjed om at ting kan skje når som helst....[:)]
Da blir det kanskje sånn at man håper hvert minste lille tegn er starten på fødsel.....[8|][:)]

Ja, det skal jeg love deg! Nå var jeg på modningsaku igjen i dag, og hun sa at NÅ, nå kommer han snart. Så at magen har sunket endel, og alt var veldig klart. Så hun mente det ikke var vits i å sette opp ny time engang, for jeg kom ikke til å få bruk for den!
Meen.. Jeg prøver å ikke få for store forhåpninger heller.. Blir bare så skuffa da.

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Jackoline

Ja, det skal jeg love deg! Nå var jeg på modningsaku igjen i dag, og hun sa at NÅ, nå kommer han snart. Så at magen har sunket endel, og alt var veldig klart. Så hun mente det ikke var vits i å sette opp ny time engang, for jeg kom ikke til å få bruk for den!
Meen.. Jeg prøver å ikke få for store forhåpninger heller.. Blir bare så skuffa da.

Kan ikke være lett å vite hva man skal håpe på da... siden de sier dette  ofte liksom... SKjønner at du blir skuffa når forventningene blir skrudd opp sånn...[8|]
Du får trøste deg med at det er fullmåne denne helga da, og det skal visst også kunne ha en effekt[:)]

Jeg har hele tiden belaget meg på å gå overtid. Helt til JM og leger sier noe HELT annet!
Har lyst å [:'(][:'(][:'(] av hele greiene jeg. Så tips til dere som får denne beskjeden:
"Oi.. nå kan det skje når som helst!!"
Det betyr INGENTING! Syns det er latterlig av leger og jordmødre å si sånne ting!
Hehe... hør hvor forbanna lei jeg er[:D] Godt jeg ser det selv hvertfall!!

ORIGINAL: Katti_mh

Jeg har hele tiden belaget meg på å gå overtid. Helt til JM og leger sier noe HELT annet!
Har lyst å [:'(][:'(][:'(] av hele greiene jeg. Så tips til dere som får denne beskjeden:
"Oi.. nå kan det skje når som helst!!"
Det betyr INGENTING! Syns det er latterlig av leger og jordmødre å si sånne ting!
Hehe... hør hvor forbanna lei jeg er[:D] Godt jeg ser det selv hvertfall!!

SIGNERER![:'(]

Back
Topp