Ventilering

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
I tilfelle noen orker å lese...dette er klaging.

Jeg ble vist fingeren til i dag av en godt voksen dame i 50 årene. Dette var etter at jeg hadde fått en liten skyllebøtte av noen utlendinger. Her er greia: på Ikea er der det de kaller familieparkering med god plass for å få inn og ut barn. Mange respekterer dette, men dessverre er det alt for mange som ikke respekterer det.

Jeg var på Ikea i dag for å kjøpe sprinkelseng og hadde lille i bæresele, men måtte vente en god stund på parkering. Jeg velger familieparkering for å ikke kakke borti andre biler. Når jeg har parkert står det ett par i 50 årene og laster inn i en ganske stor bil. Jeg sier at dette er familieparkering og får en skyllebøtte fra fruen. Går oppgitt inn på Ikea og gjør det jeg skal og kommer ut igjen. Setter ting i bilen og det er en dame i 50 årene som parkerer ved siden av. Jeg nevner at det er familieparkering og hun slenger ut av seg at babyen venter i bilen. Eh...hun innser at det var litt feil og snur seg og sier at "der er så mange av de (parkeringsplasser)". Når jeg sier at det ikke er det og at det er reservert for familier snur hun seg og viser meg fingeren....

Jeg ble iskald og skikkelig forbanna!!!!! Sa ingenting, men bare sto og så etter henne. Jeg blir så sinnsykt forbanna på sånne folk!!!!

Ok, måtte bare få det ut... beklager utblåsningen. Håper dere andre har en strålende dag![emoji2]

Har sett noen av de desverre. Husker et ektepar som parkerte på familieparkeringen sa at det kunne de siden hun og mannen var familie. Helt håpløst. Så har vi jo de som parkerer på tvers i handikap-parkeringen. De skal bare inn å ha en liten ting. En annen ting jeg har lagt merke til i det siste er alle de som tar handlevognene med barnesete på, uten at de har barn oppi. Nei folk er og blir frekke. Men godt gjort av deg å si ifra iallefall. Sier mye om de folkene... Kjenner jeg magesår av sånne.

Dette er omtrent hver eneste gang jeg er på butikken... her i Sverige så er det familieparkering utenfor de fleste butikker og det står nesten alltid folk der som ikke har barn. Når jeg drar på butikken uten barn så parkerer jeg selvsagt et annet sted, men dette må jeg jo stort sett gjøre uansett fordi folk ikke klarer å respektere at familieparkeringen er for de med mindre barn.
Det kokte nesten over for meg forrige uke, når alt var fullt og jeg ser en dame (uten barn) gå til bilen sin og laster inn varene. Hun får øyekontakt med meg og ved mindre man har null sosiale antenner så skjønner man at jeg venter på den plassen. Men da sjekker hun mobilen innimellom mens hun laster inn i bilen, sender en melding, fortsetter å laste inn, sjekker mobilen igjen før hun setter vogna på plass. Når hun endelig setter seg inn i bilen så sitter hun seg i sjekker mobilen igjen, og da kom det biler bak meg så jeg måtte kjøre en runde rundt men når jeg kommer tilbake tror du faen ikke noen andre har tatt plassen, og de hadde heller ikke barn... [emoji35]

Oioioi!Kjenner jeg blir sint av å lese det. At det går an! Voksne folk!

Back
Topp