Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Leeei av å vente :p ferdig med mensen igår så har el på tirsdag, men det er jo leernge til, og enda lengre er det til jeg kan begynne å teste :p kommer nok til p begynne å teste en uke etter el :) noen flere som er utolmodig?
Jeg er jo selvsagt spent, men etter en SA har jeg naturlig nok litt begrensede forventninger til det hele, før jeg evt blir gravid og kommer lenger enn jeg kom sist før SAen. Jeg var SÅ innstilt på baby 1.mai, så jeg har liksom ikke kommet meg over det enda. Vi HAR jo prøvd denne mnd, men ikke brukt monitor og denslags, som vi gjorde sist. Ikke at den monitoren hjalp et DØYT da ;) Syklusen min er jo på klokka hver mnd, så skjønner ikke hvorfor jeg trodde jeg trengte den ;) Jeg aner ikke hvor i syklusen jeg er i og med at jeg hadde SA, men OM den kan regnes som en mens, så hadde jeg EL i går ca, og det kan stemme med at jeg føler meg stram og oppblåst i magen :)
Om det klaffer blir termin på bursdagen min! ;) Muligens... ;)