Ventetider på Ullevål

Ninajinta

Elsker forumet
Marsboerne
Det er jo sånn at vi hadde bestemt oss for å gå privat hos Aleris på vårt 1 forsøk, pga. lang ventetid på Ullevål. Og jeg skal i gang med spraying i midten av August. Det ble også sendt henvisning til Ullevål i starten av Mai. I dag dumpet et brev ned i postkassen med time til forsamtale den 26.Juni. Derfor undres jeg da litt over hvor lang tid man må regne med å vente fra denne samtalen til eventuell oppstart? Er det noen med erfaring på dette fra Ullevål?

Nei har ingen meninger om det jeg heller, men er veldig nysgjerrig på det selv da vi skal til samtale hos gynekolog om videre behandling den 3.8. det viser seg at samboer har nedsatt sædkvalitet :o( Men på frittsykehusvalg.no står det at de har en ventetid på 12 uker, håper det gjelder ass.befruktning etc, for det går fort med tre måneder, da man har prøvd lenge fra før. :o) jeg spurte sånn veldig pent kontordama om hva hun trodde skjedde videre og hun antok at vi ble henvist til Oslo, Bergen eller Trondheim.

Kjenner at jeg nesten ble litt skuffa når vi fikk brev fra Ullevål nå så raskt. Siden vi hadde planlagt forsøk hos Aleris i August. Og jeg hadde gledet meg slik till det. Me vi får se, får jeg begynne på Ullevål i neste syklus etter samtale (det blir nok August syklusen uansett, pga. ferie) er det jo supert, å da slipper vi jo betale veldig mye penger, ikke at de pengene betyr noe som helst for meg men. Men jeg tviler nesten litt på at det skal gå såå fort. Men vi får se på samtalen. Blir det lenger ventetid, tar vi jo bare forsøket hos Aleris først.

Back
Topp