Ventetiden...

sunway

Forelsket i forumet
Ja, nå er jeg snart ferdig med min første uke av permisjonen. Og jeg går her og venter, uten et eneste symptom på at noe nærmer seg. Er ganske utålmodig og rimelig lei. Samtidig kan jeg ikke forstå at jeg om bare noen dager eller uker skal ha en lite baby i armene, uvirkelig det også.

Noen som har forslag til å få dagene til å gå?

Joda, det prøver jeg på. Men vanskelig når jeg har en gutt fra før som er tidlig oppe og skal i barnehagen. Men jeg pleier å stå opp med han og samboeren min og hjelpe til å gjøre dem klar og når de går i barnehagen går jeg og legger meg igjen. Men må jo ta huset innimellom, men sliter meg overhodet ikke ut på det. Hater husarbeid, så er flink å gjøre så lite som mulig. hehehee.... Men å ligge på sofaen hele dagen klarer jeg ikke. Er jo i bra form, selv om jeg blir fort sliten og sånn da.

Jeg sliter med det samme selv. Du har jo ikke så lenge igjen til termin, og det er jo oppmuntrende å tenke på!! Jeg sliter med å få dagene til å gå, men noen dager er verre enn andre. Jeg skal bli flinkere til å aktivisere meg selv ved å gå turer, gjøre litt husarbeid innimellom, strikke litt på babyteppet jeg holder på med, lese, se på TV, trene (litt lette øvelser gjør jo godt) osv. Prøver å si til meg selv at dette er siste gangen jeg får anledning til å slappe av helt alene!! Har to barn som går i barnehagen, og det er travelt nok når de er hjemme! I juli skal vi overta det nye huset, og da blir det oppussing en tid fremover.

Lykke til!! Før du vet ordet av det har du det lille nurket i armene dine!![:)]

Du får strike litt,haha jeg gikk gjennom bægen til sykehuset 100 ganger bare for å få tiden til å gå.

Er faktisk nesten ferdig å strikke en liten dress, men nå har jeg kommet til monteringen og det er jo så kjedelig, så gidder liksom ikke. Men burde jo det, er jo dumt viss den ikke blir brukt bare fordi jeg ikke gjorde den ferdig. Skal ta meg sammen når det gjelder håndarbeidet.

jeg hadde og en liten gutt på 1, 5 år, da jeg fikk jenta mi.. han var så aktiv at det halve kunne vært nok..
men jeg måtte slappe av, var så trøtt å uopplagt.. jeg sov da jeg kunne[;)]

Gutten min er jo i barnehagen hele dagen nå, så jeg får jo slappet av stort sett hver formiddag, og kjenner at jeg trengte det nå. Var tungt å gå på jobb de siste dagene. Men likevel; er utålmodig nå, er nesten overbevist om at jeg stresser meg over termin også. Har ikke tid til det altså. Skal feire pappas 60 års dag 18 juni, så må være ferdig til da...

[:D]du har noe å glede deg til iallefall. tenk på det, bruk tiden til ting du ikke vil kunne gjøre etter du har født.. [:D]

sov lenge om dagene, dusj et par ganger daglig, spis godt og mye, se mye tv. eller du kan spille the sims. da flyr timene bort!

Back
Topp