Ventetiden

E

Eline2020

Guest
Jeg har to uker til termin, og fire uker om jeg går maks overtid. Vært hjemme siden midten av mars og nå blir jeg snart sprø.

Noen som har tips til hva jeg kan fylle dagene med?

Skal til frisør og har jordmortimer. Har også hunder jeg kan prøve å få lufta litt om jeg får til.
Vurderer gravidmassasje. Flere tips?
 
Føler med deg, har termin om to uker selv. Her går dagene til tur hver formiddag, ellers prøver jeg å snakke med venner, møte dem ute på tur for å være sosial. Ellers blir det TV og serie, rydding her hjemme og gjøre alt klart til den lille.
 
Jeg unna meg fotpleie og pedikyr/manikyr tidligere i uka, og det var fantastisk!

Ellers går dagene med til stell av dyr (hund, hester) og avslapping på formiddagen, og så går timene innmari fort når 2-åringen er hjemme fra bhg kl 15. Har binga 2 sesonger av Fødeavdelingen :p
 
Jeg unna meg fotpleie og pedikyr/manikyr tidligere i uka, og det var fantastisk!

Ellers går dagene med til stell av dyr (hund, hester) og avslapping på formiddagen, og så går timene innmari fort når 2-åringen er hjemme fra bhg kl 15. Har binga 2 sesonger av Fødeavdelingen :p
Hvor får man sett fødeavdeling episodene? Faktisk aldri sett en fødsel før jeg, kanskje jeg burde se på dette den siste tida:D
 
Jeg unna meg fotpleie og pedikyr/manikyr tidligere i uka, og det var fantastisk!

Ellers går dagene med til stell av dyr (hund, hester) og avslapping på formiddagen, og så går timene innmari fort når 2-åringen er hjemme fra bhg kl 15. Har binga 2 sesonger av Fødeavdelingen :p
Haha det er godt vi er flere som binger Fødeavdelingen. Samboer så litt rart på meg da jeg begynte å grine forsk jeg var sjalu på at de fikk føde nå og jeg må vente haha :facepalm:
 
Samme situasjon her, men storesøster er ikke tilbake i barnehagen, så her går dagene i å være sammen med henne. Skulle gjerne hatt litt mer tid til å slappe av her:happy090 Vært hjemme lenge alle nå, så gleder oss til fødsel, både for å treffe lille, men også for at hverdagen kan begynne og nærme seg normal igjen.
 
Back
Topp