Ventetiden ...

September16baby

Flørter med forumet
hva gjør dere nå som det nermer seg . Permisjonen min begynte denne uka er 37 uker på vei og kjeder mg veldig hjemme :-/ blir mest husarbeid hjemme , rydde skap og skuff til babyen , ser mye på TV . Dagene går sakte syns j.

Hva driver dere med ? :-)

Er 38+6 og gikk ut for ca to uker sider (inkl litt ferie). Synes dagene har rast unna, har vært litt mindre sosialt da... Men har fylt dagene med å bake, gå skogsturer i nærområdet/plukke bær, strikke/hobby-ting, gjort ting klar til baby og synes egentlig det er godt å ha litt avslapningstid og kunne sove så lenge man vil nå før fødselen og barseltiden setter igang.... ;)

Har egentlig masse å gjøre. Strikking, mye jeg har lyst til å bake og lage av mat til å fryse ned, gå turer i skogen, rydde i bildene på mac'en og kanskje fikse noen album, generell rydding, sortering og kasting i heimen, lese, rydde og vaske bilen innvendig, tv...

Jeg veksler mellom husarbeid og avslapning på dagtid, og på ettermiddagene holder datteren min meg sysselsatt :)

Ingenting utenom det vanlige. Har 2 stk som begynte på skolen i går, så litt tid går jo der :) sover ekstra når jeg kan og pusler med husarbeid i snegle tempo. Ligger mye hver kveld siden jeg er tung og sliten. Skal bli deilig å bli ferdig med dette og få lillegutt ut!

Sover, rydder, vasker klær, følger til buss, kjører til bhg, lager middag, følger til fritidsaktiviteter, legger meg tidlig. Pga mye vann i kroppen blir det å ta noen timer med beina høyt iløpet av dagen. Men mest av alt ventes det i lange baner av både smått og stort;-)

Jeg kjeder meg!
Ser mye TV og strikker. Ellers prøver jeg og gjøre litt husarbeid, lage middag etc. kan ikke akkurat si det er så fryktelig gøy.

Føler jeg kommer til å gå på veggen hvis jeg går på full overtid, men skal vel komme meg gjennom det også

Er mye i skogen og plukker sopp og bær, tar meg av hestene og trener litt på senteret. Litt rastløs, men tiden flyr . !

Back
Topp