Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamma til leah
Den går veldig seint, men for meg er det bare bra! Trenger en jobb, så eg rekker å tjene meg opp permisjonspenger først[8D]
Så om 7 mnd, så sitter vi å ser tilbake på kor fort tida EGENTLIG har gått[:D]
ORIGINAL: *Stella*
Seriøst, babyverden-oversikten sier at jeg antakelig skal ha UL i september. Jeg var sikker på det var oktober, UL, da er man jo nesten halvvveis da. Og september er jo "neste uke", og jeg er akkurat blitt gravid. Nei, skru ned farten, vi skal nyte disse månedene!
ORIGINAL: Rafi
Jeg synes også tiden godt kunne gått litt fortere....har bare lyst å nå de 12 ukene, og vite at alt står bra til. Og at jeg kan slippe å gå rundt å lyge til alle vennene mine [;)] begynner å gå tom for unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kan være med på fest....hehe
ORIGINAL: Alvani
ORIGINAL: *Stella*
Seriøst, babyverden-oversikten sier at jeg antakelig skal ha UL i september. Jeg var sikker på det var oktober, UL, da er man jo nesten halvvveis da. Og september er jo "neste uke", og jeg er akkurat blitt gravid. Nei, skru ned farten, vi skal nyte disse månedene!
Hihi.. September er da jeg endelig skal gå offentlig med det... Jeg skal lyve på meg termin i mars jeg.. [:D]
ORIGINAL: turteldue
ORIGINAL: Rafi
Jeg synes også tiden godt kunne gått litt fortere....har bare lyst å nå de 12 ukene, og vite at alt står bra til. Og at jeg kan slippe å gå rundt å lyge til alle vennene mine [;)] begynner å gå tom for unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kan være med på fest....hehe
du kan være med på fest... det går helt fint... husk at du kan ha det like morro uten alkohol som med alkohol...