VENTEtiden

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
kunne ikke tiden bare gått litt fortere ?????????????
:p
Synes ukene går for sent :)

[;)][;)]skjønner deg der altså
prøv å ta tiden som den kommer og hvil så mye du kan
ja plutseli e vi der altså
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Den går veldig seint, men for meg er det bare bra! Trenger en jobb, så eg rekker å tjene meg opp permisjonspenger først[8D]

Så om 7 mnd, så sitter vi å ser tilbake på kor fort tida EGENTLIG har gått[:D]

Kunne ikke vært mer enig[:D] Tiden går ufattelig seint.... Nå ser jeg bare fram til å komme meg gjennom sommerferien, sånn at kvalmen forhåpentligvis gir seg[:@]

uff ja bare komme forbi sommeren nå så går det sikkert bedre...
får håpe kvalme, trøtthet osv har gitt seg da :)

Jo, den har gått sent siden forrige tirsdag.. men sånn ellers så går den fort.. [:D]

Syns tiden går mye fortere denne gangen enn sist! Hjelper å ha ei lita i tillegg ja.

Jeg synes også tiden godt kunne gått litt fortere....har bare lyst å nå de 12 ukene, og vite at alt står bra til. Og at jeg kan slippe å gå rundt å lyge til alle vennene mine [;)] begynner å gå tom for unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kan være med på fest....hehe

Vil at tiden til uke 12 skal gå fort, og at jeg kan se at alt er ba. Så vil jeg nyte resten av svangerskapet.

Ehh, jeg synes denne ungen kommer til å komme snart jeg...

Det er jo ferie nå straks, så er det august, den flyr før jeg får sukk for meg, med barnehagestart, min bursdag, knertens toårsdag med tilhørende familiebesøk over flere dager... september er travel på jobb, og vips så er det UL, og så er det vel på tide å tenke på julegavene, og hey, februar er da snart!

(Regner med denne tidsoppfatningen kan komme til å endre seg etterhvert, men for tiden føler jeg det er september "neste uke"...)

dette er nok aller siste gangen jeg skal være gravid.. (om den ikke ramler ut... jeg er fortsatt hysterisk)
så dette skal nyyyyyyyytes!!
alt skal skrives ned og gjemmes på:D

ikke tenk på hva som kommer, bare nyt alle dagene og alle plagene!!!!

ORIGINAL: mamma til leah

Den går veldig seint, men for meg er det bare bra! Trenger en jobb, så eg rekker å tjene meg opp permisjonspenger først[8D]

Så om 7 mnd, så sitter vi å ser tilbake på kor fort tida EGENTLIG har gått[:D]

Jeg synes de første 12 ukene går ufattelig tregt! Skulle ønske akkurat de var over med et knips sånn at man faktisk kunne slappe av litt [8D]

Seriøst, babyverden-oversikten sier at jeg antakelig skal ha UL i september. Jeg var sikker på det var oktober, UL, da er man jo nesten halvvveis da. Og september er jo "neste uke", og jeg er akkurat blitt gravid. Nei, skru ned farten, vi skal nyte disse månedene!

ORIGINAL: *Stella*

Seriøst, babyverden-oversikten sier at jeg antakelig skal ha UL i september. Jeg var sikker på det var oktober, UL, da er man jo nesten halvvveis da. Og september er jo "neste uke", og jeg er akkurat blitt gravid. Nei, skru ned farten, vi skal nyte disse månedene!

Hihi.. September er da jeg endelig skal gå offentlig med det... Jeg skal lyve på meg termin i mars jeg.. [:D]

ORIGINAL: Rafi

Jeg synes også tiden godt kunne gått litt fortere....har bare lyst å nå de 12 ukene, og vite at alt står bra til. Og at jeg kan slippe å gå rundt å lyge til alle vennene mine [;)] begynner å gå tom for unnskyldninger på hvorfor jeg ikke kan være med på fest....hehe

du kan være med på fest... det går helt fint... husk at du kan ha det like morro uten alkohol som med alkohol...

ORIGINAL: Alvani

ORIGINAL: *Stella*

Hihi.. September er da jeg endelig skal gå offentlig med det... Jeg skal lyve på meg termin i mars jeg.. [:D]

Lyve til hvem? Bare nysgjerrig. Forventer egentlig en marsunge, jeg gikk 6 dager over Ul-termin, 9 dager over egen EL-termin sist...

jaaaaa.. alt går såååå seint... bare eg kommer over de 12-14 ukene sånn at eg kan slappe av og nyyyte det, så e det greit. da kan det gå seint. men DA kan du være sikker på at tia flyr.... men nå e det bare GØRR seint.... årh.... vil eg vil eg vil!

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Rafi

du kan være med på fest... det går helt fint... husk at du kan ha det like morro uten alkohol som med alkohol...

må si meg uenig her.
Når du til vanlig ikke går edru på fest, om plutselig kommer edru, DA begynner hvertfall folk å undre. så det er ikke så lett å gå på fest edru for alle.
og jeg er også uenig i at du sier det er like gøy med eller uten alkohol. det er mye kjekkere med alkohol på fest.

Back
Topp