ventetiden sliter på meg

Kaisa1

Gift med forumet
Er det bare meg som synes denne ventetiden er ett helvete. Føler noen ganger at det er helt umulig for meg og gå fult svangrskap denne gangen, har søkt om keisersnitt, har fått time til samtale med lege 13/3 hadde egentlig 22/3, men fikk fremskyndet den..

Gleder meg til dette er over og jeg kan holde det lille vakre guttebarnet mitt i armene, håper det blir sånn , at ingenting går galt, bekymrer meg hele tiden, noen som føler seg i samme båt, eller er jeg paranoid.....Klemmer...

tror du kan slappe helt av kaisa - du er nok ganske så normal. Klart at 40 uker er en laaaaang ventetid, og det tærer nok på tålmodigheten for de fleste... Våger ikke engang å kjenne på utålmodigheten min, for jeg har jo så fryktelig lenge igjen!!

Lykke til, får håpe du snart får holde gutten din i armene dine, akkuratt som du ønsker!![:D]

Du er ikke den eneste som synes tiden går seint!

Jeg er jo ganske ny-gravid, og synes tiden snegler seg av sted. Vil jo bare at tiden skal gå over 12 uker sånn at jeg kan roe meg ned litt og begynne å fortelle nyheten til folk! Og så tenker jeg at det sikkert går veldig seint mellom de ulike kontrollene!

Hold ut! Nå går det mot lysere tider, og da går tida alltid mye fortere. Tenk så deilig det er når sola titter frem og det begynner å bli varmere i været!

Sender deg litt trøst i ventetida!

Klem, M

Sant nok det med lysere tider..... Glad jeg er over halveis i alle fall, lykke til til dere også... God Klem

Jeg synes det har vært veldig opp og ned. I begynnelsen synes jeg tiden gikk fryktelig sakte, men fra uke 18/20 - 30/32 gikk det ganske fort. Nå etter jul har tiden nesten stått stille, og dagene blir bare lengre og lengre jo nærmere fødselen jeg kommer [&o]

Jeg synes disse månedene har gått ganske fort, frem til januar! Nå, etter at hodet festa seg for 4 uker siden og jeg gikk ut i permisjon, har tiden gått så sinnsykt tregt... Eneste man gjør er å vente... Tålmodigheten min er nå på minus siden...
Gleder meg sånn til å få holde på den lille!!!!

Huff,,syns det går treigt jeg.... Eller det har gått fort når jeg tenker tilbake, men utrolig treigt når jeg ser fremover....

Og forresten.. Jordbæret... kom deg på føden..hehe! (sikkert ikke snilt sagt, for du ville sikkert vært der selv, men må bare si at jeg følger med deg...hehe!![;)])

Er det noen som har vannvittig gode råd for og få tiden til og gå litt fortere?

ORIGINAL: Kraaka

Huff,,syns det går treigt jeg.... Eller det har gått fort når jeg tenker tilbake, men utrolig treigt når jeg ser fremover....

Og forresten.. Jordbæret... kom deg på føden..hehe! (sikkert ikke snilt sagt, for du ville sikkert vært der selv, men må bare si at jeg følger med deg...hehe!![;)])

hehe... ja jeg ville helst vært der! Eller egentlig ville jeg helst vært ferdig med føden og vært hjemme med baby'n!! Men denne ungen vil ihvertfall ikke høre på meg....  den trives inni magen har jeg skjønt... og ingen kjerringråd biter på!!!
Koslig å bli fulgt med på!!!! [;)]

Skulle ønske jeg var like langt som dere som er i uke39 osv, men jeg har vært der to ganger før, og får vel tro jeg kommer ditt for tredje og siste gang også....

Jobber du enda? Det får jo ihvertfall litt av tiden til å gå! Ellers så synes jeg at man må gå ut i permisjon 3 uker før termin faktisk gjør ventetiden mye mye lenger... Prøver å holde meg aktiv og finne på ting hver dag, men det sitter nå i bakhodet hele tiden da...!

Plutselig så er du rundt uke 39 du og... Hold ut! og prøv å nyte det, ihvertfall hvis dette er siste gang! Kos deg med magen og alle bevegelsene! Jeg tenker at jeg kommer til å savne å kjenne liv der inne jeg da... (dette er min første baby)!

Har nesten ikke jobbet pga blødninger, går aktiv nå to dager i uken men legen ville egentlig ikke at jeg skulle begynne og jobbe, håper jeg får det etterlengtede keisersnittet mitt, så kommer jeg i vei bittelitt før også
... dette må bare bli siste, tre får holde synes jeg, koselig med spark, men det er en syk egen følelse og holde dette skapeverket som er ditt eget kjøtt og blod i armene....

Jeg jobba også på aktiv sykmelding de siste 6 mnd! Synes det funka bra for min del, hadde så mye kynnere! og nå har jeg ingen omtrent...
Kan være enig med deg i at 3 holder... Siden dette er første så aner jeg ikke hvordan den følelsen er når man holder sitt eget lille nurk i armene... så den har jeg liksom ikke noe hig etter... men kan skjønne man blir mer utålmodig når man vet hva man går til liksom!

Men er vel lite som hjelper av ord uansett her vi går å venter i hver vår uke.... jeg føler ihvertfall sånn....

Du skjønner hva jeg mener når du holder ditt rene nyfødte nurk i armene:)
Lukter himmelsk..hehe
Er jo ikke lenge til du får oppleve det...

tiden den går sakte ja - kunne ønske mai var og jeg hadde fått fødselen overstått...

Kan jeg spørre hvorfor du vil ha keisersnitt?(hvis du vil dele det me oss andre da[:)])

Har hatt to veldig lite gode fødsler, lenge over termindato, pluss en del andre ting og tang, lang historie egentlig. Vil ikke at siste fødsel skal bli ett dårlig minne, i og med at dette er sistemann, har ikke nerver heller til en ny runde med heftige svangerskapsplager, overtid, forstoppelse osv, mener ikke at det tørner for meg, men vil vite når bebbisen skal ut:)Alt egentlig pga redsel....

Jeg synest tiden har gått fort, helt frem til for en uke siden. Da gikk det plutselig opp for meg at jeg skal få en liten baby!!! Og nå kan jeg ikke vente ett sekund lenger til jeg får se han [:)]

Hei mayajenta,holdt på og si spill på syken, men det er jo ikke bare spill noen ganger, man kan faktisk bli så satt ut når det gjelder følelser, ventetid, er alt greit, redsel for og føde osv...

Har du barn fra før, eventuelt¨åssen har de/den fødselen vært?

Back
Topp