Ventetiden mot oktober <3

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
:) Kommer!
 
I følge appen er jeg i dag 7+1 på vei, og vi venter vår første lille skatt :) I oktober hadde jeg en SA, da jeg var blitt gravid uten å i det hele tatt planlegge det. Vi hadde bestemt oss for lenge før at vi skulle vente ei stund med å få barn, så at jeg var gravid kom veldig plums på! Men når vi mistet, var det tydelig at foreldreinstinktene eller noe hadde våknet (gud så teit det høres ut egentlig), og vi bestemte oss for å prøve på nytt - og på PP3 satt spira på nytt.

Jeg har en teori, som dere må ta med ei klype salt, på hvordan man skal få det til å klaffe:

1. Få et problem i livet som er større enn babyen. Vi hadde bestemt oss for å flytte, fra jobb og hus og alt - til en større by. Jeg ville egentlig ikke, men søkte på jobb - og fikk jobb! Og tanken på å dra fra venner, familie og alt var helt uutholdelig. Vi innså at det ikke var sikkert at vi fikk solgt huset - og vi la planene på is og jeg sa i fra meg jobben jeg akkurat hadde fått. 3 dager etterpå fikk jeg positiv test, og jeg hadde gått sikkert 2 uker uten å tenke på noe babyrelatert.

2. Begynn å tren! Jeg satte opp treningsplan, avtalte faste treningsdater med venner og NÅ skulle jeg virkelig klare dette. En lørdag da jeg gikk en tur jeg stadig går, lang og bratt - så var jeg heeeeelt peist. Jeg har ikke ord på hvor sliten jeg ble. 2 dager etter fikk jeg positiv test. Det var liksom ikke meningen at man skulle bli fit :p

3. Wild Yam & Solvipect - første PP jeg prøvde dette, og spira satt!

4. Sex er KUN GØY, og ikke et pes. Gidder man ikke, så vent til dagen etter, selv om det er EL.


Nå venter vi kun på at tiden skal gå mot uke 12, slik at vi kan dra på tidlig UL. Jeg får ikke komme inn før antar jeg, så her er det bare å ha is i magen og håpe at det lever inni der :)


Symptomer per nå: Ligamentsmerter, trøtt, dårlig matlyst, null initiativ.
 
7+2

Fuck shit bitch - dag 1 med kvalme. Å kjære jesus hvis dette varer og varer....
 
Jeg fant ut for et par dager siden at jeg er gravid, og har regnet ut at jeg er ca 4+3.
Dagene går så utrolig sent, og jeg gleder meg bare til neste dag skal komme. Ser sånn fram til at jeg er over 12 uker. Har tidligere hatt en MA(missed abortion), så er litt redd.
 
Har fått tidlig UL den 28.oktober, og da er jeg 9 uker på vei. Håper så inderlig at spira lever....!
 
Jeg kastet også opp idag, for første gang. Det var ikke bare vann, for å si det sånn.. Hehe!
Håper formen din er bedre nå :)
 
I dag måtte jeg på sjefens kontor pga en del fraværsdager og at jeg ser ut som en bleik flykræsj på jobb. Hadde ikke planlagt å si noe før uke 13-14, men måtte egentlig bare bryte sammen og tilstå nå. Kjenner innerst inne at jeg ikke er så veldig fornøyd med det, siden jeg ikke vet om spira lever. Og jeg hadde VIRKELIG håpt at mamma skulle få vite det før sjefen min... Men men. Får håpe man får litt slack på jobb nå...

Har flyttet UL til 27.februar, og jeg er mer enn klar for å se hva som er i magen!! Men fader jeg gruer meg.....enn hvis det ikke lever?! Jeg tror jeg blir å takle en ny abort dårlig, mens å se liv vil nok gi meg en helt sinnsyk motivasjon!! Åååh tiden går sakte.... Skulle ønske jeg virkelig klarte å tro på at jeg faktisk er gravid, men det er kanskje like greit at jeg ikke innser det enda... Kanskje skuffelsen blir mindre hvis det ikke lever?
 
Jeg er så jævlig lei av å ikke ha energi. Oppriktig dritlei! Hele jævla driten virker bare meningsløs, men antar jeg skifter mening når man får kul på magen og kjenner litt liv...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp