Ventetiden for de små

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Hvordan går det med de små, er det spente på julaften?
Jeg har ei frøken som er sååå spent. Jeg er ikke sikker på om hun egentlig forstår helt hva julaften er[:D] I dag hadde jeg pyntet til jul, siden vi skal reise bort på søndag. Det var ei som kom inn i stua med store øyne og sa: mamma det er så vakkert, tusen takk mamma.[:D] Jeg ble så rørt. Hun snakker veldig mye om julenissen og traller på julesanger hele tiden. Jeg blir full av julestemning bare av å se og høre på henne.
ÅÅÅ hun er så skjønn[:D]
 
Så herlig da!
Her har vi også ei som venter fælt.
 
Hun har tre ting hun ønsker seg til jul hun:
en stor hest, liten hjelm til å ha på hodet og tyggegummi[:)]
 
Å den hesten skal være EKTE altså.
Prøver liksom å si at det er lov å ønske seg, men at vi ikke kan ha hest fordi........
Blir like trist hver gang hun.
Hun får en lekehest av lillebroren, som synger (samt en tryllestav så det skjer et eller annet).
Får håpe den faller i smak, selv om det ikke er av den ekte sorten[:D]
 
Hvorfor hun ønsker seg tyggegummi aner jeg ikke, for så fort hun får smake skal den kastes[8D]
 
GOD JUL TIL DEG OG DINE!!!!
KOSE DERE MASSE!
 
Han er veldig opptatt av nisser, men han skal ha motorsykkel i pakken som nissen komer med.  Og så snakker han om at han laga julegaver i bhg. Tror ikkje han helt forstår det han heller, hva jula går ut på. Men han er svært opptatt av at han skal ha sjokoladen i kalenderen sin.
 
Ahh.. så søtt sagt av jenta di, Prinsessa på tårnet[:)][:)].
 
Ja, her venter vi på nissen og hvis vi spør henne hva hun ønsker seg så får vi til svar.. en godtpose![:D]
 
Ikke leker men en godtepose.. tenker meg det er det hun forbinder med julenisse - fikk jo det når hun var i bhg..[:D][:D]
 
Her har lille vennen var litt febersyk, men ser ut til at hun er bedre nå. Største storesøsteren har kommet hjem, er 3 mnd siden vi så henne sist (går på folkehøyskole), så gleden var enorm her i huset i går!!
 
Åååå som jeg gleder meg til jul.. å glede barna med sang, god mat, hygge sammen med familien og ikke minst med gaver.
 
Ønsker dere alle en riktig hyggelig og koselig jul!![:)][:)]
 
Back
Topp