Ventetiden etter innsett

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Jeg satte inn 2 egg på mandag og lurer på hvor lang tid etter innsett dere begynner og merke forandringer?? Stemmer det at den fester seg dag 3? I såfall er det evt gjort... Så noe må man vel etterhvert kjenne?? Jeg har murringer, og har hatt det siden eggløsning...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har jo hatt fem negative runder før testen endelig ble positiv. Man får jo graviditetssymptomer og murringer av medisinene, så det har jeg hatt alle gangene. Men denne runden ble jeg mer uggen og VELDIG var på lukter ca en uke etter innsett, det var eneste forskjellen ! Håper det lykkes for dere denne gangen. Klem

Har ikke merket noen forskjell på positive og negative forsøk..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker ikke medisiner, men vet jo med meg selv at jeg "alltid" i hvertfall stort sett har murringer hver syklus, til og med da det ikke har vært mulig med graviditet... Så det er nok bare hodet som spiller meg et puss..., ønsker jo så veldig :)

Bruker ikke medisiner, men vet jo med meg selv at jeg "alltid" i hvertfall stort sett har murringer hver syklus, til og med da det ikke har vært mulig med graviditet... Så det er nok bare hodet som spiller meg et puss..., ønsker jo så veldig :)

Når skal du teste ? :) jeg hadde innsett på fredag ( er innsett dagen rugedag 0?!)

Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3

Jeg satte inn 2 egg på mandag og lurer på hvor lang tid etter innsett dere begynner og merke forandringer?? Stemmer det at den fester seg dag 3? I såfall er det evt gjort... Så noe må man vel etterhvert kjenne?? Jeg har murringer, og har hatt det siden eggløsning...

Når jeg var gravid ( første forsøk, fersk) hadde jeg overhode ingen symptomer i det hele tatt :) og hadde heller ingen symptomer ved mitt negative forsøk .. :-)

Mamma til en nydelig gutt. <3 Ønsker oss nr 2 <3

Jeg regner innsett dagen som rugedag 1... Skal teste mandag neste uke..., men kommer til og teste mye før ;)

Ja testa i går og i dag :P blendahvit... Men trøster meg med at deg er tidlig... Men i morgen og fredag bør streken komme, ellers er det kjørt!!

Ja testa i går og i dag :P blendahvit... Men trøster meg med at deg er tidlig... Men i morgen og fredag bør streken komme, ellers er det kjørt!!

Da håper jeg du får to streker i morgen :) når skal du ta blodprøve? Håper du lykkes!!!:) visst ikke går d neste gang :)

Back
Topp