Ventetiden er så lang....

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Hva gjorde dere i ventetiden på å komme igang, vi ble henvist til prøverør for en og en halv mnd siden, vet det ikke er lenge siden, men føles som evigheter. Går rundt meg selv og venter på posten, like skuffet hver dag med at det ikke kommer brev om forsamtalen, går rundt og er redd for at mannen skal ombestemme seg fordi det tar for lang tid, redd for at det ikke går, tenk om jeg ikke får bli mamma igjen?? Vi er enige om at vi slutter og prøvd om det ikke går på disse tre forsøkene... Åååå vil bare spole tiden frem til jeg sitter med graviditeten i hånda, håper håper håper det skjer ;)

Jeg har funnet ut at man må bare huske på å kose seg og nyte livet hver eneste dag. Du kan ikke leve i fremtiden, du må leve nå :) Og nyte det du har akkurat nå.

En dag vil dere få brevet i posten, en dag vil dere få forsamtalen og en dag er dere fullt i gang. Og best av alt, en dag vil du få de to strekene og 9 mnd senere ett lite nurk i armene :)

Men du må prøve å nyte det du har i dag akkurat nå, for ellers blir du bare trist og lei.

Og det ville vært teit om mannen din ombestemmer seg fordi det tar så lang tid. Det skader jo ikke å vente, men om han ombestemmer seg så får dere jo garantert ikke hjelp...

Det er sånn jeg prøver å tenke for å takle ventetiden :) klem!

Kanskje ikke til så stor hjelp, men vi dro på 1 måneds motorsykkeltur i Australia ;)

Så jeg enig at dere må prøve å nyte dagene her og nå. Og nyte roen og de mulighetene dere har før dere blir enda flere som gjerne ikke lar seg gjennomføre så lett da.

Lykke til! Håper dere kommer fort til :)

Levde som normalt . Koste oss. Hadde strikkinga og sying som var tidsfordriv

Jeg prøver så godt jeg kan, men så fort jeg ser en gravidmage, leser en gravidstatus på Facebook eller noen spør om jeg er gravid/ skal bli det snart surrer tankene igjen... Jammen ikke lett og ikke tenke på det da. Mannen min begynner å føle seg for gammel til flere barn, derfor jeg føler meg stresset for om han skal ombestemme seg...

Back
Topp