Ventetiden er sååååå lang!!! Vil så gjerne, og har symptomer!

gulletnr3

Forelsket i forumet
Mine symptomer en uke etter EL:
Hodeverk
kvalm
mensmurringer

Er i dag i tilfelle graviditet 3+2.

Er såååå spent!
Hadde noen andre tidlige symptomer og testet positivt?
Når testet dere positivt?

hei hei! :)

jeg testet positivt da jeg var 3 uker på vei kun - veldig tidlig. Hadde ikke noen symptomer da men har ømme bryster nå.. :) bare noen dager etter .. 

Håper du får positiv test - er ikke så lenge igjen nå :)

Jeg var 4 uker på vei da jeg testet positivt, og eneste symptomene jeg hadde da var disse mensmurring/ kynnerlignende smertene nederst i magen, som jeg forøvrig har en god del av enda.
På en måte er det litt godt at de er der, for da føler jeg meg mer gravid.
Jeg vet jo at det er normalt og at det skal være slik :)

testa positivt på fredag, er vel rundt 5 uker tror jeg.. Har litt mensmurringer, men utenom det er det ikke mye å melde om her i gården! 

Heia :) 
Jeg fikk også sånn "mensmurring" ett par uker etter. Nå sliter jeg med kvalme nå og da, ømme bryster, energien forsvinner fortere enn ønsket, og jeg er absolutt ikke like tålmodig lengre... Det er så utrolig kjipt, for sønnen og samboer'n merker det på meg :-(
Da jeg gikk med min første hadde jeg INGEN symptomer... Gkk i ni måneder uten kvalme og alt det som (tydeligvis) hører med.  Også spiser jeg mer enn normalt... :-/

Eg har en del symptomer som ømme bryst, stikking/strekking der nede, må tisse ofte og har vondt i korsryggen... Men til nå er det bare negative tester! IKM er på onsdag, så får vente med å teste til da tenker eg!:-)

Ventejente85 skrev:
Leste en plass at kvalmen ikke pleier å komme før uke 6-7 og utover.. noen andre som har lest dette?

det har jeg også hørt, og det stemte på meg sist gang. Den kom for fullt i uke 6emoticon

Back
Topp