VENTETID

nordlending

Flørter med forumet
VENTETIDEN FREM TIL TESTING SYNES JEG ER HELT PYTON[:'(]HAR GRAV.SYMPTOMER (TROR JEG). HAR KJENT DE SAMME FØR, MEN SYNES LIKEVEL ALT ER ANNERLEDES DENNE GANG (SOM FORRIGE GANG OG GANGEN FØR DER....)[&:]
PRØVER LIKSOM Å TENKE AT JEG IKKE MÅ HA FOR STORE FORHÅPNINGER, MEN LIKEVEL KLARER JEG IKKE LA VÆRE Å TENKE AT DENNE GANGEN DET HA KLAFFET[:D] PRØVER Å HA ET NØKTERNT FORHOLD TIL DET HELE, MEN DET SURRER RUNDT I HODET MITT HELE TIDEN[&:]
FLERE SOM ER LIKE "GAL" SOM MEG?[8|]

å ja......

kjenner meg godt igjen, ja!!!

ventet i 9 mnd forgje gang, og hver mnd lurte kroppen meg til å tro jeg var geravid...

det ironiske var at da jeg endelig VAR gravid, hadde jeg ingen symtomer i det hele tatt... [&:]

håper det går fortere denne gangen![:)]

Jada solstråla!!! Like sikker men alikevel så usikker hver eneste mnd... Og sånn som den tida fra el til testing går forferelig treigt hver mnd!!!

ikke si det en gang, Pastella...

er minst tre ganger så lang den perioden fra el til ikm som fra ikm til el, det er helt sikkert!

nå er ikke jeg så ekstremt utålmodig enda, er jo bare andre pp.
har skjønt at du har måttet være mer tålmodig!

Her er det brukt mange timer på frusrasjon ja... Og det verste er at jeg aldri lærer!!!
Har blitt mye flinkere til å ikke tro på noe før jeg kan få det bekreftet!!!
Lykke til med testingen om ca 1 uke!!!

[:D]Kjenner meg godt igjen ja. Blitt supervar på alle kroppens signaler. Blir nesten litt irritert jeg. Kroppen vet jo så godt hva som skjer. Hvorfor kan den ikke bare gi beskjed da? Hva med en liten innebygget graviditetstest på magen som kunne vise gravid el ikke gravid slik at vi kan slippe å gå å lure.........

Jah det var en lur ide!!! Skal vi ta patent på det???

Det hadde vært noe knøttet79
Stemmer for en slik tast [:D]

Jeg og er nok nesten like gal som deg, nordlending... Prøver å beherske meg hver mnd, men det er jammen ikke lett...
Blir litt ekstra frustrert nå som jeg ikke får positive EL tester....

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Hei nordlending...[:)]
Vi skal teste på samme dag, ser jeg. Det kommer til å bli et mareritt å vente såååååå lenge, men men...
Synes jeg kjenner mange av symptomene som skal være der, men tørs liksom ikke å håpe for mye. Jeg går egentlig å sier til meg selv: "Slapp av - ikke tenkt for mye - det er bare tante rød som kommer allikevel[:@]". Hvis det skulle vise seg at jeg er gravid, får jeg heller bare hoppe i taket om 10 dager.[:D] Lykke til! Håper å høre hvordan det går med deg.

Back
Topp