Ventetid

samaha27

Elsker forumet
ventetid er d verste jeg vet..har ikke tålmodighet til sånn..dagene blir så sinnsykt laaaaaange...grrrrrrrr
 
Helt enig!!!
Jeg kan ikke teste før uti slutten på neste uke....og det er jo en evighet til [:(][8|]
 
ORIGINAL: Frustrert Frue

Helt enig!!!
Jeg kan ikke teste før uti slutten på neste uke....og det er jo en evighet til [:(][8|]

ja ikke sant..helt jævlig..kribler i fingrene..hadde IKM samme dag vi så jeg[;)]
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Frustrert Frue

Helt enig!!!
Jeg kan ikke teste før uti slutten på neste uke....og det er jo en evighet til [:(][8|]

ja ikke sant..helt jævlig..kribler i fingrene..hadde IKM samme dag vi så jeg[;)]

Ja jeg så det [:)]
Når tenker du å teste?
 
egentlig har jeg håpet å klare å vente til 1.mai, men tror nok at fristelsen blir stor til å teste litt før[8D]Hva m deg da??
 
ORIGINAL: samaha27

egentlig har jeg håpet å klare å vente til 1.mai, men tror nok at fristelsen blir stor til å teste litt før[8D]Hva m deg da??

Ja jeg tenkte kanskje torsdagen....eller onsdagen....hehe[8D]
Er litt usikker når jeg hadde EL. For torsdagen for en uke siden hadde jeg murringer (sånn typisk EL murringer) og det hadde jeg også fredagen. Men EL slim fikk jeg ikke før lørdagen. Men vi hadde sex alle dagene så det MÅ jo ha klaffet [8|][:)]
 
ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: samaha27

egentlig har jeg håpet å klare å vente til 1.mai, men tror nok at fristelsen blir stor til å teste litt før[8D]Hva m deg da??

Ja jeg tenkte kanskje torsdagen....eller onsdagen....hehe[8D]
Er litt usikker når jeg hadde EL. For torsdagen for en uke siden hadde jeg murringer (sånn typisk EL murringer) og det hadde jeg også fredagen. Men EL slim fikk jeg ikke før lørdagen. Men vi hadde sex alle dagene så det MÅ jo ha klaffet [8|][:)]

hehe..ja d er sant..har vurdert onsdag jeg også, men vet ikke..om den er neg da så kan vi jo være likevel bare at d var tidlig..hihi
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: samaha27

egentlig har jeg håpet å klare å vente til 1.mai, men tror nok at fristelsen blir stor til å teste litt før[8D]Hva m deg da??

Ja jeg tenkte kanskje torsdagen....eller onsdagen....hehe[8D]
Er litt usikker når jeg hadde EL. For torsdagen for en uke siden hadde jeg murringer (sånn typisk EL murringer) og det hadde jeg også fredagen. Men EL slim fikk jeg ikke før lørdagen. Men vi hadde sex alle dagene så det MÅ jo ha klaffet [8|][:)]

hehe..ja d er sant..har vurdert onsdag jeg også, men vet ikke..om den er neg da så kan vi jo være likevel bare at d var tidlig..hihi

Ja kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å teste alle dagene fra onsdag av......er litt sånn testoman[&:]
Derfor har jeg enda ikke bestilt tester på nettet (har ingen i hus), for da hadde jeg sikkert begynt å teste allerede i helga hihi[8D]
Så jeg gir meg selv lov å bestille på mandag!!! Selvdisiplin [:-]
 
hehe..jeg har liggende 4 sånne billigtester strimmel og 2 CB den vanlige..spare CB til en evt pos strimmel tenkte jeg..er de strimmel bra tro??har ikke prøvd dem før
 
Jeg har brukt de fra billigetester, men det var de stav testene (hvis det er sånne vanlige). De funker like bra som CB syns jeg. Men jeg bestiller alltid en CB digital også som jeg kan ta hvis de andre blir positiv [:D]
Åååå som jeg gleder meg [:)]
Føler du deg gravid?
Har du barn fra før?
 
ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg har brukt de fra billigetester, men det var de stav testene (hvis det er sånne vanlige). De funker like bra som CB syns jeg. Men jeg bestiller alltid en CB digital også som jeg kan ta hvis de andre blir positiv [:D]
Åååå som jeg gleder meg [:)]
Føler du deg gravid?
Har du barn fra før?

jeg har 2 CB jeg også, men vil ikke bruke dem før de andre blir pos..er innmari sliten for tiden..sovner på sofaen å sambo lurer fælt på hva d går av meg for jeg er ikke sånn til vanlig..føles som jeg forstrekker meg til tider i høyre siden..ja jeg har barn fra før..har 3 stk som jeg er alene m hele uka da min sambo kjører langtransport..hva m deg da?
 
ORIGINAL: samaha27

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg har brukt de fra billigetester, men det var de stav testene (hvis det er sånne vanlige). De funker like bra som CB syns jeg. Men jeg bestiller alltid en CB digital også som jeg kan ta hvis de andre blir positiv [:D]
Åååå som jeg gleder meg [:)]
Føler du deg gravid?
Har du barn fra før?

jeg har 2 CB jeg også, men vil ikke bruke dem før de andre blir pos..er innmari sliten for tiden..sovner på sofaen å sambo lurer fælt på hva d går av meg for jeg er ikke sånn til vanlig..føles som jeg forstrekker meg til tider i høyre siden..ja jeg har barn fra før..har 3 stk som jeg er alene m hele uka da min sambo kjører langtransport..hva m deg da?

Jeg også føler noe er på gang. Mer trøtt enn vanlig, økt utflod, murringer og tisser oftere. Men det kan jo være innbilling da....[8D]
Har to barn fra før, 2 og 4 år [:D]
 
utfloden har jeg også reagert på i dag..pleier ikke å være så mye som nå..vet hva vi går til begge to da da vi har barn fra før[:)]
 
Ja vi får oppdatere hverandre da[:D]
Satser på at vi begge har positiv test til neste helg.
Lykke til da[:)]
 
Kan ikke teste før rundt den 20. mai jeg! [:-] (Laaang syklus[:'(])
 
ORIGINAL: Mirus

Kan ikke teste før rundt den 20. mai jeg! [:-] (Laaang syklus[:'(])

Å det er jo leeenge til [:D]
Jeg sender over en porsjon med tålomdighet til deg hehe[8D]
 
Back
Topp