Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Bobbo*
Først må jeg si, så vakker prinsessa deres er. (Regner med det er hun på bilde)
Mossejente du også ser jeg.
Da vi søkte om prøverør sendte fastlegen min henvisning i nov/des. Fikk svar i januar og
var til forsamtale i mars. Synes det gikk veldig fort. Men det er nå 2 år siden, så mulig det
tar kortere tid nå.
Er kun til forsamtale en gang.
ORIGINAL: Camillas
Først må jeg si, så vakker prinsessa deres er. (Regner med det er hun på bilde)
Mossejente du også ser jeg.
Da vi søkte om prøverør sendte fastlegen min henvisning i nov/des. Fikk svar i januar og
var til forsamtale i mars. Synes det gikk veldig fort. Men det er nå 2 år siden, så mulig det
tar kortere tid nå.
Er kun til forsamtale en gang.
Takk takk ja det er ho på bilde, ho er bare ca 5 mndr på det bilde [:)]
Jepp Mossing her, Nøkkeland faktisk ( opprinnelig fra Halmstad da).
Det er ca nøyaktig de mnd vi søkte og så fikk forsamtale også, hadde forsamtale 8. Mars 2007 faktisk [;)]
Håper det går litt raskere denne gang, egentlig er det jo ikke sååå lenge da, men gjør ikke noe om det går litt raskere.
Så slipper forsamtalen denne gang da, så bra! Føler ikke at vi trenger det en gang til nemlig.
Det er på Riksen som sist [:)]
Satser på at vi slipper forsamtale da og bare sette igang så fort det er ledig tid [:)]
ORIGINAL: ~~Laila~~
Tror du slipper forsamtale denne gang[:)]
Jeg hadde IVF beh i 2005,også ringte jeg for ikke lenge siden å spurte om vi måtte ha henv og stå i ventekø igjen osv...siden vi har egg t frys,men d trengte vi ikke[;)]Jeg skulle bare ringe en mnd føre jeg ville begynne,slik at de skulle ta frem papirer og forberede meg på en måte[;)]
Gleder meg til søskenforsøket jeg også,men vi venter noen mnd enda[;)]Lykke til!![:)]
Det er på Riksen som sist [:)]
Satser på at vi slipper forsamtale da og bare sette igang så fort det er ledig tid [:)]
Ringer de på Mandag jeg, så lenger ned her at man ikke trengte å dra til fastlegen først heller. Guud nå ble jeg glad
Kan du ikke ringe til Riksen og høre med dem.
Er jo ikke sikkert dere trenger ny henvisning siden det er søskenforsøk.
Vet ikke åssen det fungerer.
ORIGINAL: CamillasGjør det[:D]da får du hvertfall den infoen du trenger[;)]Dette blir spennende altså,hold oss oppdatert da[;)]
ORIGINAL: ~~Laila~~
Tror du slipper forsamtale denne gang[:)]
Jeg hadde IVF beh i 2005,også ringte jeg for ikke lenge siden å spurte om vi måtte ha henv og stå i ventekø igjen osv...siden vi har egg t frys,men d trengte vi ikke[;)]Jeg skulle bare ringe en mnd føre jeg ville begynne,slik at de skulle ta frem papirer og forberede meg på en måte[;)]
Gleder meg til søskenforsøket jeg også,men vi venter noen mnd enda[;)]Lykke til!![:)]
Oj såpass [:)] Da skal jeg jammen meg ringe på Mandag å høre!!!
Nå ble jeg virkelig gira [:D] Vi starter gjerne så fort som mulig vi [:)]