Ventetid..

gravidlykke19

Glad i forumet
Jeg fikk akkurat vite at jeg har time til ul den 9.9 altså TRE uker til! Jeg blir gal, jeg vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei, men ca 9+8.

Jeg har ikke hatt noen spesielle tegn på at jeg er gravid egentlig, bortsett fra litt kvalm nå og da, også har jeg litt mensmurringer? av noe slag, og i dag har jeg merka at det stikker litt i livmora? er det flere som opplever det?

Jeg fikk akkurat vite at jeg har time til ul den 9.9 altså TRE uker til! Jeg blir gal, jeg vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei, men ca 9+8.

Jeg har ikke hatt noen spesielle tegn på at jeg er gravid egentlig, bortsett fra litt kvalm nå og da, også har jeg litt mensmurringer? av noe slag, og i dag har jeg merka at det stikker litt i livmora? er det flere som opplever det?
Javisst, hele tiden. Det er livmora som vokser og ligamentbåndene som strekker seg. Helt normalt, og et veldig positivt symptom. Du har nok et lite knøtt i magen som vokser og trenger mer plass ;)

Jeg er sikker på at alt er fint med den lille, men forstår veldig godt at ventetiden blir lang :)

Ventetiden er det aller verste, men når man først kommer til ultralyd og alt er bra - det er den beste følelsen:) Prøv å trøst deg med at du får se så mye mer om du venter noen uker til..

Javisst, hele tiden. Det er livmora som vokser og ligamentbåndene som strekker seg. Helt normalt, og et veldig positivt symptom. Du har nok et lite knøtt i magen som vokser og trenger mer plass ;)

Jeg er sikker på at alt er fint med den lille, men forstår veldig godt at ventetiden blir lang :)

Den er veldig lang :o Jeg har jo allerede knytta meg til den lille i magen, selv om alt egentlig føles litt uvirkelig :smug:

Den er veldig lang :eek: Jeg har jo allerede knytta meg til den lille i magen, selv om alt egentlig føles litt uvirkelig :smug:
Jeg vet godt følelsen. Jeg ble henvist til tidlig ul med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. På grunn av sommerferie m.m. måtte jeg vente 5 uker fra jeg var henvist til jeg hadde time. Føltes som en evighet! Og hele tiden den usikkerheten på om alt at bra. Vanskelig å tro at det faktisk er en liten baby inni der uten å ha sett den :p

Og enig med Nornene:) Du får se så mye mer om du venter litt, og det kommer sikkert til å bli hel fantastisk :)

Det er sykt kjedelig å vente på ul! Men plutselig er tiden der...:D Ventet i 5 uker selv... Men det var verd venting når tiden endelig kom ;)
Dessuten er det mer å se på ul når du er litt lengre på vei:pom det hjelper :rolleyes:

Jeg skal på ultralyd 10.9 :) Gleder meg! Og gruer meg pittelitt :P

Back
Topp