Ventetid

# one million #

Glad i forumet
Syntes ventetiden har vært lang, men nå nermer det seg slutten ;) fått samtykkepapirene pra sykehuset, planen fremover og masse medisiner! Men er spennt på om jeg får begynnt før påske!

TR er nemmelig ikke på godsiden etter graviditet utenfor livmor før jul, fikk TR på besøk 25 januar og så ijenn 7 mars! Ganske ustabil nå etter operasjonen!
Men gleder meg til oppstart ijenn,

Denne gangen skal det gå :)
Og skal klore seg fast på riktig sted :)

KJedelig at den har blitt så ustabil. Håper at du får begynt før påske :)

Syntes ventetiden har vært lang, men nå nermer det seg slutten ;) fått samtykkepapirene pra sykehuset, planen fremover og masse medisiner! Men er spennt på om jeg får begynnt før påske!

TR er nemmelig ikke på godsiden etter graviditet utenfor livmor før jul, fikk TR på besøk 25 januar og så ijenn 7 mars! Ganske ustabil nå etter operasjonen!
Men gleder meg til oppstart ijenn,

Denne gangen skal det gå :)
Og skal klore seg fast på riktig sted :)
Så gøy! Blir spennende å følge med på deg:) Jeg skal starte opp igjen på nytt forsøk forhåpentligvis rett etter påske:):)

Åh så hyggelig og se deg igjen :-) vi har heller ikke hatt noe forsøk nå pga kommende bryllup om under en mnd..., og vi ville ha tankene på det i stedet... Ringte til Porsgrunn, men de hadde ikke ledig før juni :-( og mulig vi ikke rekker det pga sydentur/bryllupsreise... Og da blir det ikke før aug/sept... Mn men, satser på og klare det selv i mellomtiden ;-)

Sent from my iPad using BV Forum

Lykke lykke til!! Denne gangen går det vettu!!! ;-)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk :) ja denne gangen skal det gå :) lykke til med bryllupstyr ;)

Back
Topp