Ventetid til termin

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Nå som det snart nærmer seg 3.trimester og man er over halvveis syns jeg plutselig tiden går sakte..kanskje det er fordi det begynner å bli tyngre fysisk hver dag(syns det var veldig slitsomt fysisk pga bekkenpeoblemer sist også)..Hvordan syns dere denne siste ventetiden er?:)

Det er en liten stund til jeg er i 3.trimester, men er ganske lei allerede og har vært det en god stund. Jeg pleier å fylle inn kalenderen med små ting som jeg kan gjør hver dag sånn at jeg ikke går på veggen. Er arbeidsledig så tia kan gå veldig sent

Jeg er veldig travel frem til jul pga studier, så kunne gjerne stoppet tiden litt på tross av plagene!

Jeg syns også det begynner å gå saktere. Er en del plaget med bekken og rygg, så tror det spiller mye inn. Blir sikrere for hver dag at dette blir siste barnet [emoji38][emoji85]

Syns tida går superfort jeg. Det er jo snart jul!![emoji15][emoji28]
Koser meg hjemme om dagene med hobbyer og ungene mens dagene flyr avsted

Synes dette svangerskapet har gått tregt fra dag en jeg fant ut jeg var gravid. Og senere regner jeg med det vil gå. Med de to andre var det de siste 10 ukene som sneglet seg avgårde.

Jeg er så heldig at dagene her går i ett, så jeg rekker ikke å tenke over det. Føler igrunnen at alt har gått veldig fort ☺️☺️

Synes ikke tida går så fort. Men det er sikkert fordi jeg har vært 100% sykmeldt siden rundt uke 8... Går i veggen snart. Savner å jobbe! Dagene går i strikking, lesing, se på serier/filmer, gå litt turer i hagen/boligfeltet med den kjære krykka mi etc...
Kjenner godt at jeg har blitt tyngre for jeg puster og peser som en flodhest av å bare ta på sokker :hilarious:

Syns tiden går veldig fort, vi har hatt mye som skal i orden før baby kommer så håper vi rekker alt
Nå har vi pusset opp kjøkken, stue og hovedsoverom her i huset, samt ordnet mye rundt huset. Så har mannen jobbet ekstremt mye og jeg har vært like mye dårlig. Syns jeg bare har sovet siden uke 9.
Bare å fortsette å holde seg gående så lenge kroppen holder, fysioterapeut denne uken for litt hjelp der.

Jeg synes det går sakte nå, og jeg er bare i uke 23. Etter at vi fikk bestilt/kjøpt mye av de store tingene vi trenger, og jeg har lest meg opp på det jeg føler jeg trenger lese om, så er det litt sånn hva i alle dager skal jeg nå gjøre på de siste 4 månedene? Og det er jo faktisk like lenge igjen å vente som hele den tiden jeg har visst om jeg var gravid... det er jo evigheter!

Jeg har vært sykemeldt i 1 måned og er lei av å sitte hjemme. Dagene blir da utrolig lange.. Så for at ventetiden ikke skal bli så lang, så begynner jeg å jobbe litt forsiktig igjen.

Går veldig sakte her, selv om ikke alt er klart så er jeg veldig klar til å møte babyen. Har ikke jobbet noe særlig siden jeg ble gravid, har nok mye å si for at tiden går så sakte.

Dagene går fort med en gutt på 11 mnd som er i full sving med å gå. Men med alle plagene som ser ut til å skulle vare fra begynnelse til slutt. Virker det som det går fryktelig tregt. Og at det er leeenge til Mars.

Syns det har gått sakte hele veien

Tipper det vil gå fort til jul, jobber i et yrke hvor det er høy fart fra ca nå tom 23. Desember, men så, de siste 2,5 mnd kommer til å snegle seg forbi. Synes januar /februar er lange fra før av =/

Back
Topp