• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ventetid pass

Melina_

Glad i forumet
Hvor lang tid tar det å få pass på denne tiden av året skal tro? [8|] Noen som vet?

jeg fikk det dagen etterpå :) Men bor på en liten plass da...

Jeg var å bestilte mandag i forrige uke, torsdagen lå det hjemme i postkassen.

Er noe sånt jeg håper på [;)] Selv om jeg bor i en stor by, så er det vel ikke akkurat flust med folk på passkontoret om dagen vel [8|]

Fikk vel passet etter en uke tror jeg.

Maks en uke. Bestilte pass til Noah i romjula ifjor, hadde det i posten noen dager etterpå.
Bestilte til Maja i mars, en onsdag i 10-tiden. Lå i postkassa dagen etterpå........

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Kineblomst

jeg fikk det dagen etterpå :) Men bor på en liten plass da...

bare at jeg bor på en stor plass (bergen)

Tror kanskje de har en garanti tid på 10 dager, rekker de ikke den får du nødpass gratis (sånn var det hvertfall før)

Alle passene som bestilles fra politistasjonene i Bergen, sendes til Stavanger og printes der.. Hvordan det er i resten av landet, vet jeg ikke. Men det tok som sagt bare en dag den ene gangen, selv om jeg bestilte i Bergen. Går elektronisk herfra til Stavanger. [:)]

Jeg bestilte til lillegutt her i Oslo i oktober, fikk det etter 2 dager! Må si jeg ble utrolig overrasket da det kom så fort [:)]

Lillen fikk pass nr 2 i desember. Var der på tirsdag, passet i postkassa på fredag. Stor by.

ORIGINAL: Melina_

Hvor lang tid tar det å få pass på denne tiden av året skal tro? [8|] Noen som vet?

jeg bestilte pass onsdag for en uke siden, dagen etter lå det i postkassa.

Back
Topp