Ventetid på vogn

CS14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvor lenge måtte dere som har bestilt emmaljunga vente før vogna kom?

Sent from my iPhone using BV Forum

Knappe 14 dager, men det kommer an på modell og tidspunkt for bestilling.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Knappe 14 dager, men det kommer an på modell og tidspunkt for bestilling.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg bestilte meg mondial duo combi 11 april.. :) men jeg har jo heldigvis god tid til august :D

Vi fikk vår etter ei drøy uke! :) men ble forespeilet 2,5-3mnd leveringstid..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Kom etter 4 dager! Selv om jeg sa at det ikke skulle hentes før 1 juli :)

<3 lille spire <3

Vår kom etter 2 uker (emmaljunga). Damen sa at hvis jeg ventet en uke til med å bestille, så kunne det fort ta 2 mnd.

Sent from my iPad using BV Forum

Vår kom etter 2 uker (emmaljunga). Damen sa at hvis jeg ventet en uke til med å bestille, så kunne det fort ta 2 mnd.

Sent from my iPad using BV Forum

Åja :) spørs om jeg må vente en mnd til da :p

2 uker, men husk at emmaljunga har stengt i juli, så starten av juni vis du ska ha den før august. :)

Vi ble forespeilet minimum 1 mnd ventetid, men vi valgte å ikke hente den før i midten av juni uansett. Kommer helt an på hva slags vogn og stoff man vil ha. Mange stofftyper er visst utplukket og tomt nå før sommeren, siden de begynner med nye modeller fra august av igjen.

Siste levering derfra er i slutten av juni, neste igjen i august.

Vi ble forespeilet minimum 1 mnd ventetid, men vi valgte å ikke hente den før i midten av juni uansett. Kommer helt an på hva slags vogn og stoff man vil ha. Mange stofftyper er visst utplukket og tomt nå før sommeren, siden de begynner med nye modeller fra august av igjen.

Siste levering derfra er i slutten av juni, neste igjen i august.

Aah, såklart.. :) heldigvis lenge til august, så jeg stresser ikke :)

Ikke så lenge :) 1mnd maks. Men jeg har valgt å la den stå i butikk frem til slutten av juni ;)

Sent from my iPhone

Fikk beskjed om å bestille før 1.mai for å få den i midt juni, men de sa det kom ann på modell og farge.

Back
Topp