Ventetid og venteliste

*Carrie*

Forelsket i forumet
Bare lurer litt på noe i forhold til den regelen om at vi må være gift eller ha bodd sammen i min 2 år for å få prøverør forsøk. Vi har bare bodd sammen i 13 måneder, og ut fra sambos sædprøve kan det se ut som at vi trenger litt hjelp. Kan vi da evt gå gjennom alle nødvendige undersøkelser og settes på venteliste før det har gått to år eller må det også vente til vi har bodd sammen i 2 år?
Håper noen kan svare, for er litt mange spørsmål som svirrer rundt i hodet mitt for tiden.

Hei

Vi fikk aldri noe spørsmål om dette, men måtte fylle ut et skjema hvor vi også måtte fylle inn hvor lenge vi hadde vært samboere. Da kommer det jo an på hva dere skriver der, hvis dere må fylle ut det samme skjemaet...

Jeg tror ikke jeg har lyst til å lyve om noe sånt. Hadde vært veldig kjedelig å bli tatt i en løgn der. Tenker også litt på at det er jo mange som venter og at vi da "tar" plass fra noen andre. Så er vel bare å vente... Men uansett bedre at vi kan gjøre unna alt på forhånd slik at vi ihvertfall kan begynne den dagen vi har bodd sammen i 2 år.

Back
Topp