Ventetid IVF Oslo/ Porsgrunn

Regnet med det. Fikk beskjed om at på papiret så ville det stå 6 mnd ventetid, men som regel kom man inn før uansett. Bare såå kjedelig å vente. Begynner å Grue meg for uttak allerede Men skal vel være fornøyd med at siden henvisningen ble vurdert til nå har det allerede gått 6 uker.. Hadde håpet på flaks og graviditet til jul Jeg har ett barn fra før som jeg ble gravid med veldig raskt, så er mannlig faktor. De sa ikke noe om dårlige svømmere eller noe, men det var veldig lite på prøvene. Så vi fikk beskjed om at det kunne være blokkering og at de ikke kom lett ut ...

Angående det med å grue seg til uttak, så må jeg si at jeg gikk gjennom første runde IVF tidligere i våres, og grua meg også masse. Men synes hele prosessen gikk veldig fint, inkludert uttak! Merket knapt at de satt bedøvelsen, og uttaket var ikke veldig vondt. Litt øm i dagene etterpå, men det var helt overkommerlig. Så akkurat den delen av det kjenner jeg meg nå veldig avslappa på før jeg forhåpentligvis skal i gang med en runde til i høst.
 
Jeg vil heller ha uttak enn innsett. For av en eller annen grunn er jeg ikke så lett og få egg på plass i.
Så de har ofte fikla i 3 kvarter før de har truffet. Så jeg vil heller ta ut egg enn sette inn. Ja, jeg er rar :angelic: :laughing025
 
Angående det med å grue seg til uttak, så må jeg si at jeg gikk gjennom første runde IVF tidligere i våres, og grua meg også masse. Men synes hele prosessen gikk veldig fint, inkludert uttak! Merket knapt at de satt bedøvelsen, og uttaket var ikke veldig vondt. Litt øm i dagene etterpå, men det var helt overkommerlig. Så akkurat den delen av det kjenner jeg meg nå veldig avslappa på før jeg forhåpentligvis skal i gang med en runde til i høst.
Det var en liten trøst. Spent på når vi får satt i gang. Senest 10. November, men håper på før ❤️
 
Back
Topp