S Sara9921 Flørter med forumet 25 Sep 2025 #1 Hei dere! Jeg har vært gjennom 3 forsøk (1 avbrutt) offentlig å er nå henvist til St.Olavs for siste forsøket. Er det noen her som har byttet behandlingssted midt i behandlingen som vet om man havner bakerst i køen?
Hei dere! Jeg har vært gjennom 3 forsøk (1 avbrutt) offentlig å er nå henvist til St.Olavs for siste forsøket. Er det noen her som har byttet behandlingssted midt i behandlingen som vet om man havner bakerst i køen?
D DinaD Gift med forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Skuddårsspirene 2024 ❁ Juliskatter 2026 ❁ 25 Sep 2025 #2 Sara9921 skrev: Hei dere! Jeg har vært gjennom 3 forsøk (1 avbrutt) offentlig å er nå henvist til St.Olavs for siste forsøket. Er det noen her som har byttet behandlingssted midt i behandlingen som vet om man havner bakerst i køen? Klikk for å utvide … Du havner bakerst igjen da ja
Sara9921 skrev: Hei dere! Jeg har vært gjennom 3 forsøk (1 avbrutt) offentlig å er nå henvist til St.Olavs for siste forsøket. Er det noen her som har byttet behandlingssted midt i behandlingen som vet om man havner bakerst i køen? Klikk for å utvide … Du havner bakerst igjen da ja
S Sara9921 Flørter med forumet 2 Okt 2025 #3 Fikk alt av papirer i dag - nye blodprøver i morgen. Alt klaffet perfekt!