Ventetid godkjent søknad IVF

Her sendte spesialist inn søknad august. Tok lang tid og jeg hørte ikke noe, så ringte dem og de bekreftet at de hadde mottatt søknaden. Forrige uke fikk vi brev om å komme til undersøkelse med dato 30. mars 2015 :eek: Sååå lenge til :confused: Jeg er og 35 og hadde og hørt at man ble prioritert grunnet alder, men jeg fikk da beskjed at det ble vi ikke da vi var mange på denne alderen! ;)

Håper dere kommer til for, og lykke til videre i prosessen :)
Var dette i Oslo - på Riksen/Ullevål? Det var utrolig lang ventetid!!! Var vel litt det jeg fikk inntrykk av også, at det er så mange over 35 som venter på plass. Er dere uforklarlige barnløse eller vet dere grunnen?

Lykke til til deg også. I hvert fall godt å ha fått en dato å forholde seg til kan jeg tenke meg :)

Operasjonen gikk bra, en tett eggleder, men den andre var fin. De har fjernet noe sammenvoksninger, men kunne ikke finne noe endiomitrose. Så er vel det de kaller uforklarlig barnløs.. Nå ligger jeg på sofaen og tygger smertestillende:) Godt å være ferdig! Syntes de var veldig hyggelige på Ullevål, sykepleiere og kirurg tok seg god tid til å prate :)

Tusen takk for omtanken, så koselig dette forumet :)
Så godt at det gikk bra da, og at du ikke fikk noen dårligere beskjeder :) God bedring! Det er bare å tygge smertestillende til smertene går over :) Heldigvis en operasjon som går relativt raskt å komme seg etter!

Takk, og ja greit å vite at vi er i gang hvertfall :-) Dette er Haukeland Bergen :-) Han har retrograd ejakulasjon så blir nok ICSI for oss :-)

Takk, og ja greit å vite at vi er i gang hvertfall :) Dette er Haukeland Bergen :) Han har retrograd ejakulasjon så blir nok ICSI for oss :)
Masse lykke til :) Jeg er veldig i tvil om vi kanskje skal gå for et privat forsøk først når ventetiden er så lang.... Vanskelig valg..

Back
Topp