ventetid etter forsamtale på Riksen

Bkno2717810

Første møte med forumet
Hei,

Vi var på forsamtale på Riksen i beg. av februar i år. Fikk beskjed der å ringe ved neste mens, ringte nå og sykepleier sier jeg må vente til neste igjen.. Selv om da mens+EG havner midt i påsken. Tok dette opp med henne å hun sier at EG spiller ingen rolle, de er opptatt av når jeg får mens.

Er det vanlig å måtte vente 2 mnd etter forsamtale? sykepleier fikk det til å høres ut som en slag lov.

Vi skal begynne med IUI, er på 3. prøveåret nå.

Hei,

Vi var på forsamtale på Riksen i beg. av februar i år. Fikk beskjed der å ringe ved neste mens, ringte nå og sykepleier sier jeg må vente til neste igjen.. Selv om da mens+EG havner midt i påsken. Tok dette opp med henne å hun sier at EG spiller ingen rolle, de er opptatt av når jeg får mens.

Er det vanlig å måtte vente 2 mnd etter forsamtale? sykepleier fikk det til å høres ut som en slag lov.

Vi skal begynne med IUI, er på 3. prøveåret nå.

Ja, er dessverre så lang ventetid nå. Vi hadde forsamtale i juni, fikk beskjed av legen om å ringe i august. Fikk da beskjed om at legen hadde sagt feil, så fikk ikke ringe før september. Begynte med hormoner i slutten av november.

Back
Topp