Ventet lenge på brev til oul...

Ventet kjempe lenge på en time til oul! Og så etter laaang tid fikk jeg time 12. Februar. Kjempe flott dag, siden samboern hadde fri og slapp å ordne fri fra jobb og styr! Så fikk jeg brev igjen på fredag at de nå måtte flytte timen til tirsdagen etter(den16),og han har kansje ikke mulighet til å bli med :-( irriternde at de flytter på timene når de selv skriver i brevet at jeg ikke kunne booke om, for da fikk jeg ikke time innen de ukene jeg skulle :-( gledet meg sånn, og nå må jeg vente enda flere dager på ul! Håper sambo får blitt med <3

Bare en liten klage fra meg! ;-)
 
Jeg hadde blitt rimelig skuffet selv,en uke er lenge:( men kan jo trøste deg med at jeg må vente til 17:cool: mager trøst Men :rolleyes:
 
Jeg også fikk brev om bytte, men det ble faktisk samme dagen. Ble flyttet fra 9 tiden om morgen til 14.30...
 
Ventet en halv evighet selv, legen kunne nesten garantere at jeg fikk time innen 2-3 uker, men neida, fikk over 5 uker etter at han hadde sendt henvisning. Så jeg er 20 uker på vei når vi skal ha oul. Synes det er sent..
 
Disse dagene går nok heldigvis fort sånn sett, men kjempe kjedelig at vi hadde time da samboern kunne være med, men nå er det stor mulighet for at han ikke får hvert med :-( Men håper <3 Men lenge å vente over helgen igjen også. Hadde vi bare fått time samme dag, men en annen time så hadde det og passet :)

Men men, lite jeg får gjort med det nå da egentlig ;-)
 
Jeg skulle egentlig ikke før 29. februar men måtte bytte selv da vi trengte barnevakt til mini og den datoen ikke passet for foreldre mine. Så skal den 19. Ennå leeenge til:-/
 
Ventet en halv evighet selv, legen kunne nesten garantere at jeg fikk time innen 2-3 uker, men neida, fikk over 5 uker etter at han hadde sendt henvisning. Så jeg er 20 uker på vei når vi skal ha oul. Synes det er sent..

Jeg skal oul når jeg er 19+5 ca synest det er så lenge å vente til. Er 18+5 nå så bare en uke til. Mange så spør om jeg vet kjønn når jeg sier jeg er 18 uker på vei. Vil vite d nå helst i går :)
 
Kjipt å få sånn beskjed. Håper det ordner seg for han på jobb så han kan bli med.
 
Får håpe sambo får blitt med da :) og kjipt når oul ble flyttet, men om det hjelper noe så må jeg vente helt til 25 haha..
Er da 19+3/19+5 :p
 
Kjipt! Her får ikke sambo vært med uansett :( litt kjipt men men..
Det er kjempe kjedelig! Tenker på de også, de vil jo være med de og <3
Hadde jeg bare fått time samme uka, men noen dager føre, så kunne han ha blitt med, for det er kvelds uka hans. Men selvfølgelig flyttet de til tidlig uka :-(
Vi skal på 3D og i uke 27/29 så da får vi satt en time han får hvert med ihvertfall :)
 
Back
Topp