venterpåstorken

*Bobbo*

Forumet er livet
Åssen går det med deg om dagen?
Begynte på spray denne uka ser jeg. [:)]

Håper det går greit for deg med sprayen, oppdatering etterlyses[:)]

Så koselig med egen tråd[:)] Har vært fri for internett i ukesvis, så har ikke kunnet oppdatere.

Er på dag 10 med spray nå, og det har gått helt fint helt til tirsdag. Fikk en intens hodepine på kvelden, som henger litt i ennå. Men jeg er ekstremt plaget med migrene fra før av, så håper jo at det bare er ett vanlig anfall og ikke en bivirkning[:)]

Er 3 uker igjen til jeg skal ha første UL av eggene, så det er jammen ikke lenge igjen!

Der kom du å oppdaterte oss. Har lurt fælt på åssen det går med deg. [;)]
3 uker til Ul, så spennende.

koselig å "se" deg.
blir spennende å følge deg fremover [:)]
når begynner du på sprøyter?

Oioioi, det er jammen ikke lenge til ultralyd. Det blir utrolig spennende!!! [:)]
Vi startet vel prøvinga ganske likt vi også, godt å være i gang med noe!!
Lykke lykke til og håper hodepinen forsvinner...

Endelig er du igjang snuppa,endelig[:D]

da ønsker eg deg masse lykke til videre og håper virkelig at den hodepinen slipper taket snart

stor klem fra meg

Tusen takk for det jenter[:)]

Hodepinen slapp taket, det var nok bare pga jeg fikk TR at jeg var så dårlig. Blir det til vanlig også. Så forhåpentligvis kan jeg holde meg fri for bivirkninger (bortsett fra tørr hals...) i noen dager til[:D]
Skal prøve å være oftere her inne nå, sånn at jeg kan få kontroll på alle dere andre også[:)]

Dumidalia:
Jeg begynner på sprøyter onsdag 8/10 [:)]

Nesing:
Synes du er kjempeflink til å følge med og backe opp, så det gjør da ingenting at man har litt teflonhjerne av og til[:D] Du er en god støtte og ha:klem:

VilSåGjerne:
Woooow, så langt du er kommet!! Helt utrulig hvor fort det har gått.

Back
Topp