Venterispenning sin tråd til å bli GRAVID!!!

Da skal jeg inn i morgen, for den legen som skal utføre operasjonen på meg er ikke tatt ut i streik. Heldigvis! Det er like greit å bli ferdig med dette. Hvis alt er i orden med meg, så er det test av mannen min neste. Jeg har EL i dag, så vi forsøker denne mnd allikevel. Etter jeg er ferdig med dette innlegget, så er det etterpå[:D]
 
Skal høre med legen i morgen om det kan skade et foster med en slik operasjon. De skal jo føre kontrastveske for å se om det er tett osv. Tenk på all medisin og medikamenter som jeg får i meg. Skulle forundre meg at dette er den mnd det sitter[:D] 
 
Håper jeg får sove i natt. God natt snart jenter
 
 
 
Rekker bare en kjapp tur innom her. Jeg er 100% frisk, ingenting galt med meg[:D][:D][:D] Det er hvertfall ikke meg det skal stå på, for å få barn. Nå skal min kjære teste seg[;)]
 
Så bra! Håper han også er frisk da, og at det skjer noe hos dere snart. Spiren sitter nok snart! [:D][:D]
 
Vil bare ønske deg lykke til med prøving og håper spiren sitter snart[:D]
 
Sitter egentlig bare å venter på at TR skal starte. Har hatt flere perioder med menssmerter de siste dagene. Jeg blir plaget av ganske sterke smerter enkelte måneder. Tenker at denne måneden kan bli litt ekstra med smerter, siden de har vært inne i meg og "rotet" litt rundt. Så fort TR dukker opp, så dytter jeg i meg 2 Ibux. Tar ingen sjanser...
 
Og der kom TR, som forventet. Nå er det bare å gjøre ALT som skal til neste mnd. Føler meg ikke nedfor denne gangen. Veldig deilig for en gang skyld[;)]
 
Back
Topp