Venterispenning sin tråd til å bli GRAVID!!!

venterispenning

Glad i forumet
Skal lage min egen lille tråd, som jeg oppdaterer når jeg føler noe nytt skjer med meg[:D]
 
Akkurat nå så har jeg SINNSYKT vondt i puppene. Blir jo bare værre og værre utover dagen. Bruker og gå andre veien, når jeg er så nærme TR. Det svir litt, nesten som frost, hvis dere forstår hva jeg mener?
 
Er det ikke slik at det ofte skjer at man blir gravid, når man har feks kommet i gang med undersøkelser og får hjelp?[:D] Skal jo inn på sykehuset den 26.januar. Hadde vært typisk... Hehehehe...
 
Jeg tester i morgen tidlig og oppdatere her!!!
 
oj, så spennende![:)] Som regel kan det jo være et tegn at kroppen oppførere seg annerledes enn den pleier da![;)] Og man sier jo at det kan klaffe ganske godt når man har prøvd en stund og endelig skal inn til prøver ol. Da slapper man kanskje bedre av rundt hele prøvestyret, og kanskje er det akkurat det som skal til for at spiren skal feste seg?[:)] Vi håper det! Lykke til![:)]
 
Jeg SKAL teste i morgen tidlig. Skal legge testen klar ved siden av toalettet[:D] IKM den 13... Alltid like spennende, dette her[;)]
 
Så hyggelig dere vil følge litt med på "gamlemor" og langtidsprøveren[:)]
 
Takk jenter[:D]
 
Nå logger jeg meg av. Skal på kafe med en venninne, kose oss og se ut på snøen som endelig laver litt ned[:)]
 
Da venter jeg i spenning! [;)]
 
Håper det er en septemberbebis som har flyttet inn! [:)]
 
Lykke lykke til i morgen!
 
Jeg føler litt på meg en positiv test, men kanskje ikke i morgen, men om noen dager.
 
Krysser fingrene for deg!
 
Lykke til med testing imorgen!!!
 
lykke til!
 
Den var så negativ, som en negativ test kan bli[:@] Det var ikke et snev av en strek.... Har fortsatt ikke fått TR, men den er vel rett rundt hjørnet. Problemet mitt er, som for mange andre, at syklusene svinger mellom 26 til 28 dager. Er det 26 dager denne mnd, så er det den 13 TR skal komme. Hvis kroppen min er innstilt på 28 denne mnd, så er det jo ikke før den 15.
 
Det går greitmed en negativ test denne mnd, siden jeg skal inn på lapraskopi den 26.januar. Det er liksom noe som skjer, derfor var det ikke snørr og tårer denne gangen.
 
Takk for støtten jenter. Dere er UTROLIG gode å ha[:)]
 
enig med apple her-du har kanskje testet for tidlig [;)]
 
masse lykke til med alt
 
Hum... TR har fortsatt ikke kommet. Puppene er ikke lenger ømme, men noe annet har skjedd, som jeg ikke har vært borte i tidligere. Alle har jo litt utflod, men min stopper opp noen dager før TR. Nå kommer det masse, litt lyse lyse lyse rosa... Går jeg over mandag, uten å ha fått TR, så er det ny test på gang[:D]
 
Ojojoj! Spennende!
 
Utflod er en av de mange gledene ved å være gravid. [&:][:D]
 
Hvorfor kroppen min gjorde det, denne gang, er nok bare for å lure meg. TR kom for fullt nå[:@]
 
 
 
*trøsteklm*
 
ORIGINAL: Bluebabe

*trøsteklm*

 
Takk[;)]
 
Fant ut nå at min neste EL er den 25.januar... Og jeg skal ha laproskopi den 26. Tror jeg kan hoppe elegant over denne mnd. Heller satse for fullt neste periode[:D]
 
Jeg synes det er utrolig hyggelig med all støtte, jenter[:)] I morgen starter jeg i ny stilling på jobben, så dere kommer neppe til å se meg "hengende" her inne på dagtid fremover. Skal bli veldig deilig og lære noe helt nytt. Utfordringer. Mulig tankene blir så okkupert, at en spire finner det for godt å sette seg snart[:D] Kommer innom på forumet, hvertfall etter lapraskopien, slik at dere får vite utfallet av den. Gruer meg veldig til svaret... Tenk om noe er totalt galt med meg[:(][:(]
 
Dere er bare super gode alle sammen
 
Kjenner deg ikke, men ønsker deg lykke til uansett!
 
Det blir nok veldig bra med ny stilling og andre ting å tenke på!
Lapraskopien går sikkert bra, og det er nok ikke noe HELT galt med deg [:)]
 
Vil bare si lykke til, og krysse fingrene for at spiren sitter etter lapraskopien (du har vel en fruktbar dag etter el???[;)][;)][;)])
 
Back
Topp