Venter....

pippå

Glad i forumet
på tr! Noen som kan sende den t mej? Slik at ej kan ringe st.olav of begynne på tabletta for fryseforsøk2.... [;)]

Hadde vert så greit å få den før helga om den ska komme lisssommmm....

For om ik kan den bare holde sej borte i mange mnd.......[;)][:D]

Jeg er akkurat ferdig med min.. sender hun videre til deg jeg...

kjører så fort at hun har  politi i hælene!!

Men dersom du ikke har fått besøk i løpet av kvelden/morgen dagen, så betyr det noe helt annet - og da tok tanta mi en usving og fant noen andre [;)] Satser på at tanta holder seg borte jeg [;)] Hihihi..

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg er akkurat ferdig med min.. sender hun videre til deg jeg...

kjører så fort at hun har  politi i hælene!!

Men dersom du ikke har fått besøk i løpet av kvelden/morgen dagen, så betyr det noe helt annet - og da tok tanta mi en usving og fant noen andre [;)] Satser på at tanta holder seg borte jeg [;)] Hihihi..

signerer så da har du fått dobbel dose så dukker den ikke opp nå sååå...

Venter fortsatt i spenning på tr!
Ska ik teste før d har gådt vertfall 1uke![;)]

Spennande dette hær also![:D]

Spennende dette ja[:)] Jeg har ingen tante å gi bort for øyeblikket[;)] Håper den ikke kommer til deg da[:)]

Hmm.. ingen tante enda altså [8|] Da tok hun nok en u-sving [;)]

Vi får håpe hun lar være å komme nå da [;)] og satser på at du får bruk for en test om ikke så lenge, og at testen viser + eller Gravid

Spennende Pippå! [:)][:)][:)]

Hvis TR tenker å komme håper jeg hun dukker opp fort, slika t du slipper å vente. Hvis ikke kan hun holde seg langt unna. Tenk så fantastisk det hadde vært da. Uansett håper jeg du er gravid om ikke mange dagene. [:D][:D][:D][:D] Er så masse spenning her inne nå altså!!! Unner deg å bli/ være gravid nå! [;)]

Dokke e så gode alle sammen hær inne![:)]

Ej venter fortsatt i spenning og ingen tegn t forandring heller! Hmmmmmm......[:)]

Håper håper.....

Ååå så spennende.
Krysser alt som krysses kan.

Litt usikker i dag! Har mensmurring lignende "symtoma" ,så om ik tr kommer i dag så får vi håpe at ho holder sej borte i mannnnnnge mnd.[;)]

Ej kryser fingrane for at ho ik ska komme![:)]

ORIGINAL: Ivara

Spennende pippå! Fortsetter å krysse for deg. [:)]

Da skriver vi onsdag og ej e no på dag6 over IKM,i mårga blir d testing.[:)]
E kjempe spent.[:)]
Var å kjøpte test i dag etter jobb. Har sakt d nokke på jobb som veit at ej e prøver at ej kansje kommer litt seint på jobb i mårga![:)]

Håper håper.......

Dette er spennende[;)]

Skulle ønske det var i morgen NÅÅÅ! Er så spent for deg pippå [;)] Tenk om da!? [:D] Krysser alt som krysses kan i natt, for at det bli positiv test i morgen [;)]

Back
Topp