Venter...

LillePrinsesse.

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Jeg sluttet på p-pille 3.mars, fikk mensen 6. mars, og så 5 april, og 4. mai. Hadde nå ventet å få det 1.-2. juni, men det er ikkje skjedd noe ennå... tok en test i går, men den var negativ[:(]. Det er nå gått 32 dager, er det jeg som har ustabil syklus, eller kan jeg være gravid uten at det slår ut på testen ennå?
 
Da jeg sluttet med p-pillen hadde jeg regelmessig mens, og første gang mensen var forsinket tok jeg en test etter ca 1 uke, den var negativ og dagen etter fikk jeg mensen. neste måned var den forsinket igjen, og når det da hadde gått 6 uker siden siste mens tok jeg en ny test og den var positiv. Så kanskje det skjer snart for deg også [:)]
 
Jeg sluttet på pillen til jul 2004. Det begynte med regelmessig mens (28 dager) i januar og februar. Så var det 34 dager gangen etter det, trodde selvsagt jeg var gravid, men neida. Deretter har jeg hatt uregelmessig mens. Har endt opp med å prøvd hele tiden..., tror det var helt greitt for samboeren... he, he. Denne gangen klaffet det! Så oppskriften på uregelmessig mens er å prøve annenhver dag med start noen dager etter mens var ferdig! [;)] Så ordner det seg nok! Stå på!
 
Takk for svaret! Jeg regner med at mensen er rett rundt hjørne, og har slått meg til ro med det. Ønsker aller mest å bli gravid i juni/juli, men før eller etter gjør selvfølgelig ingenting... Blir litt ivrig når mensen ikke dukker opp, men, men... Kjekt å prøve og [:D]
Lykke til videre...[:)]
 
Back
Topp