Venter...

SallySue

Forelsket i forumet
Hei dere, jeg er ny på forumet og synes det er spennende å lese andres erfaringer og tanker :)
For min del begynner det å røyne på her med mye maserier/kynnere på kveld og natt samt mensensmerter i rygg og underliv.. Er 36+6. Andre som har det slik?

Velkommen hit!:) er det første din? Når er termin? Jeg er 38+6 i dag og føler vel at jeg har kynnere omtrent hele tida!:p hender også jeg får mensmurring og "strikkepinner" der nede. Det er vel veldig vanlig dit vi har kommet nå mer en del tegn på at ting skjer!:)

Jeg er 34+4 og kjenner på mye rare vondter, kynnere, strikkepinner i underlivet, nedpress osv

Velkommen :D Modningstegn hos deg da. :D

Er 2 barnet, men første gangen hadde jeg ingen av disse tegnene før over termin. Ble født 11 dager over da ☺️ ja, det er nok modningstegn, håper jm sjekker på neste kontroll ;)

Vet jo at det kan være lenge igjen, men tenker at siden disse tegnene kom bare en uke før forrige mann stakk hodet ut, er det liksom like før huff, ventetiden blir så lang når man begynner å vente allerede nå! Er jo potensielt 5 uker igjen :/

Velkommen! :)
Her har magen vært annerledes de siste dagene, mye menssmerter og vonde kynnere dag og natt. Er 37+4

Velkommen! :)
Her har magen vært annerledes de siste dagene, mye menssmerter og vonde kynnere dag og natt. Er 37+4
Takk! :) jeg har hatt mye maserier (tror det er det), altså kynnere som river tak i rompa og ryggen hele helga, begynte på torsdag. Og skikkelig murring nedentil hele tida...

Masse kynnere med menssmerter her også .. Kom brått forrige uke og gir seg ikke. Begynner å bli sliten nå :p 35+1, så mulighetene for at det er minst fem uker igjen er tilstede :o håper vondtene fører med seg noe modning! :)

Hos meg skjer det nada :p Dette er førstemann og jeg har termin 5 juni:)

Velkommen :)

Mye kynnere her også. Begynte skikkelig for et par uker siden. Er 35+2 i dag. Får kynnere når jeg ligger helt i ro på sofaen også, så er slitsomt da... Av og på nedpress,
Men ingen murringer enda.

Velkommen hit, alltid koselig med nye fjes :)

Masse kynnere med menssmerter her også .. Kom brått forrige uke og gir seg ikke. Begynner å bli sliten nå :p 35+1, så mulighetene for at det er minst fem uker igjen er tilstede :o håper vondtene fører med seg noe modning! :)

Ja, håper virkelig at det skjer noe modning, for det er ikke noe godt i allefall! :)

34+1 og har kjent en del murringer og kynnere de siste dagene. Lurer på om jeg har hatt noen maserier også, noen ganger får jeg ikke til å reise meg før etter en stund eller jeg må krøke meg sammen når magen blir stram. Men det varer ikke lenge og har ikke vært etter klokka akkurat. Fra når er det normalt å ha modning? Førstegangs og clueless her :p

Back
Topp