Venter...

STIERIE

Flørter med forumet
Har kommet på sykehuset og fikk tatt en ny UL.. Ble informert om de tabelettene og kjente jeg ville spy.. Forklarte at jeg ikke ville det... Hun forstod meg og ga klarsignal til å heller ta en utskrapning.. Så nå ligger jeg her og venter på operasjon.. Kjenner det var godt jeg ble hørt slik at jeg kan bli ferdig med dette... :(

Kjære deg. Får så vondt av deg.. Godt å høre at du ble hørt, og at du nå kan komme deg videre. Sender deg en god klem..

Huff, så trist!! :( Sender deg mange, varme klemmer - lykke til og ta godt vare på deg selv!

Huff, føler så med deg! Jeg mista selv når jeg var i uke 14 tidligere i år, eller vi oppdaga det i uke 14. Hadde hatt en ma.. Jeg måtte gå med fosteret inni meg hele helga fordi jeg ikke ble prioritert til å ta det i helga å det var helt jævlig.. Syns det var veldig trist å fjerne det, men også godt for da blei jeg på en måte ferdig med det.. Vet det er vanskelig men prøv å tenk at 'det var ikke liv laga' eller hva jeg skal si. Selvom jeg veit det er vanskelig! Å det blir lettere etterhvert, selvom det ser Mørkt ut nå. Du vil aldri glemme det, men det blir lettere å leve med eller hva jeg skal si..
Huff, føler så med deg. Å håper noen støtter deg gjennom dette her..tenker på deg. Sender deg mange varme klemmer<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper operasjonen har gått fint, og at du etter omstendighetene har det bra <3 Ta vare på seg selv i tiden fremover <3 Sender en god klem...

Back
Topp