Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
SRingte legekontoret for å få svar på hcg prøvene. Hun skulle få en lege til å se på det få legen til å ringe meg opp igjen. Grusomt å sitter her og bare vente på att tlf skal ringe. Uff.
Da har jeg fått svar. Det hadde vært økning, men ikke fullt det dobbelte som det skulle. Men hun mente att siden jeg ikke har blødd noe mer og ikke har vondt så var jeg nok fortsatt gravid og skulle gå ut i fra det. Og att den ikke var fullt det dobbelte kunne være att det ikke hadde gått fullt yo døgn i mellom de. Men jeg klarer ikke å bli helt trygg på det jeg
jeg hadde også blødninger men ble veldig lettet etter ul og så et bankende hjerte blødde også litt ette invendig ul men har nok ille såre slimhinner for det ga seg etter to turer på do men første gangen jeg blødde varte det en uke til og med litt koagulert en dag men tar nå livet med ro og koser meg med magen min som har det kjempe bra